IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Mamak Bicara Tentang Islam... hahahaha...!!!!

>> Tuesday, March 26, 2013

Orang Melayu hendaklah berpandu kepada al-Quran sebagai amalan hidup supaya tidak berpecah belah walaupun mempunyai fahaman politik berbeza.
"Kalau di negara Arab, bukan semua orang Arab itu adalah Islam, ada yang menganut agama lain, tetapi di Malaysia, orang Melayu mestilah beragama Islam, jadi kita perlu membina tamadun yang berteraskan al-Quran dan hadis yang sahih.    "Selain itu, orang Melayu juga perlu berusaha menjadi bangsa yang maju dan kita perlu belajar daripada orang lain seperti Jepun, China atau Korea yang tidak bertentangan dengan ajaran Islam," katanya pada forum perdana Membina Peradaban Bangsa Melayu Berteraskan Tamadun Islam di Bangunan Parlimen hari ini. - Mkini.
Lu orang tau kaaaa... ungkapan di atas dari mulut longkang siapa....????

Kalau nak tau... itulah bau busuk dari mulut longkang makhluk mamak kat bawah tuuuu..., biar berjuta kali mengaku sebagai melayu sekalipun... mamak tetap mamak jugak beb.., pasal tu selalu gua katakan kalau dah mamak tu... perangai keling putaq alam dia mesti kekal punya...



Dasar mamak haramjadah... nak sembang pasal Islam tapi anak sendiri Pengarah syarikat Arak.., dah tu pulak dengan lantangnya menghina Islam.., hina Rasulullah... hina hukum Allah... pelbagai lagilah si mamak munafik nih cerca Islam.

Dah nak mampus pun masih dok sibuk dengan orang melayu...!!!! Tapi bagus jugak bila mamak kutty nih kata tak semua orang Arab tu Islam... sedar pulak dia. Yang peliknya kenapa puak2 umno laknatullah masih dok kata yang "Melayu tu Islam, Islam tu Melayu".

Kenapa diorang tak patuh kepada Mursyidul Am umno laknatullah nih....???? Walau apa pun malas nak ulas banyak2 pasal mamak haramjadah nih.... ramai yang dah tau kejahatan mamak nih sepanjang 23 tahun jadi PM. Jadi biarlah dia putus oksigen dengan mata terbeliak... hahahaha...!!!!

Gua memang tak hormatkan dia sejak tahun 1985 lagi... tahun di mana Mahkamah dilacurkan dan bermulanya era kemusnahan negara sehingga kini. Ahhhh... go to hell with this fucking oldman....!!!! 

Sesiapa yang berhajat nak kencing di kubuq mamak haramjadah nih suatu hari nanti boleh register dalam ruang komen... ada dua kategori kencing.

1) Kencing pacak
2) Kencing berkumpulan
3) Kencing bebas.... (sukahati lu orang nak buat kencing style apa pun...)

Syarat utama.... wajib makan petai, geduaq, jering dan apa saja yang boleh membuatkan air kencing lu orang hancing sehancing... hancingnya..... muakakakakaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP