IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangsa umno Suka Membaca Buku APA...????

>> Friday, March 29, 2013

Gambar dan fakta ini gua rembat dari FB, tukang karutnya Profesor Abu Nawas di mana beliau juga telah merembat gambar tersebut daripada facebook mangkuk berayun pro UMNO laknatullah..... apa ulasannya berkaitan gambaq ciptaan umno laknatullah tuuu... jom layan...

Abu Nawas ni memang suka tengok gambaq lawak tapi dalam banyak2 gambaq lawak, umnolah yang paling lawak..

Baru2 ni Umno mengaku depa pewaris kepada perjuangan Tok Janggut... tak ka lawak umno ni kah kah kah.. macam mana depa boleh mengaku depa perwaris kepada perjuangan Tok Janggut dalam keadaan depa bersama dengan British menentang perjuangan kemerdekaan kah kah kah...

Kot depa silap kot.. sebenaqnya depa nak kata umno perabih harta warisan Tok Janggut kot .. habis tanah anak cucu Tok Janggut depa jual.

Hari ni umno buat lawak lagi. Cuba tengok apa yang depa tulis dalam gambaq tu.

No 1) Cina perintah Tanah Melayu selama 14 hari melalui parti Komunis Malaya. Bila masa komunis perintah Tanah Melayu. Dan yang paling lawak ialah apa kena mengena Chin Peng dengan komunis pada ketika itu..

Setiausaha Agung PKM pada ketika itu ialah Lai Tek bukannya Chin Peng. Chin Peng time tu baru umur belasan tahun. Oii Umno lain kali bodo jangan la tunjuk kat orang kah kah kah.

Lagi satu yang menghalang kemerdekaan dan menjemput British untuk menjajah semula Malaya pada ketika itu ialah Tok wan Naib Prsiden Umno yang mulut luas la ni. Dialah barua penjajah.

Bila British mai balik British tubuh umno dan haramkan semua parti yang berjuang kemerdekaan pada ketika itu. Semua pejuang kena tangkap kecuali Umno.

Dan lagi satu nak cerita kat orang Umno kalau Presiden Umno pertama yang menjadi talibarut penjajah tidak menghalang kemerdekaan pada ketika itu Chin Peng lansung tidak tersenarai namanya melainkan hanya 2 nama iaitu DR Burhanudin atau Ibrahim Yaakop.

No 2) PAP atau cina memalui Lee Kuan Yew perintah Singapura. kah kah kah..ini lagi bodoh punya fakta. sapa yang kasi Singapura? Mana ada kena mengena dengan pilihanraya. Baca la buku oii. Siapa yang paling jahat masa tu? Lee Kuan Yew atau Jaafar Albar?

No 3) Cina perintah P.Pinang melalui DAP..kah kah kah kah.. bila masa pulak melayu perintah P.pinang? Sapa yang jual P.Pinang kat British?.. Umno lu memang lawak lebih lawak dari Jambu dan Sepah Maharaja Lawak kah kah kah.

No 4) Ini adalah kenyataan yang paling lawak. (NEGARA KRISTIAN MATLAMAT KAMI)... Kah kah kah.. empat2 orang cina kat atas tu tak dak sorang pun agama kristian kah kah kah kah. Kata la cina kat atas tu nak jadikan Malaysia ni negara Budha ok la jugak walaupun tak dak sapa nak percaya kah kah kah.

Lagi satu umno dan Pas kata komunis tak percaya agama. Macam mana pulak tiba2 kata Chin Peng nak jadikan Malaysia negara Kristian kah kah kah..

Oiii.... Umno dan sekutunya yang benggong. Aku nak mintak tolong sangat2 kat hangpa semua.. bacalah buku... bacalah buku..bacalah buku.. jangan dok pikiaq pakai dalil penjajah saja kah kah kah....
Ni gua pulak nak minta tolong dengan Abu Nawas... woooiiiii... Abu Nawas tolonglah faham... bangsa umno laknatullah memang suka membaca beb... tapi baca buku seks sepanjang masa.... pasal tu jadi bodoh melantun2 sampai sejarah negara pun diorang tak tau.... muakakakakaaaaa....!!!!!

Pengajarannya di sini, KEBODOHAN dan KEBANGANGAN bangsa umno laknatullah jangan di ikut...!!!! Kerana diorang banyak membaca buku SEKS/Lucah daripada membaca buku sejarah beb.... hahahaha... dah la BODOH... ada hati pulak tu nak perbodohkan orang lain... kah... kah... kah... memang umno laknatullah nih pelawak sejati...!!!!

Pemimpin umno laknatullah memang suka ahli serta pengikut mereka bodoh2 belaka... supaya senang diperkudakan... hahahaha....!!!!

Kepada bangsa umno laknatullah... lu orang jangan la sentap pulak dengan gua beb... sebab bukan gua yang kata lu orang BODOH... tetapi Bekas Presiden umno BARU (1988) Laknatullah Haramjadah yang cakap macam tuuuuu....!!!!



Nota: Orang tak Cerdik, tak pandai... = Bodoh, Bangang, Tolol, Buta Kayu dan yang sewaktu dengannya.... muakakakakaaaa...!!!!

Yang gua respeks dengan bangsa umno laknatullah ni satu jer.... apabila mamak mahadeath cakap diorang melayu bodoh... diorang diam jerrr....., tapi bila gua gelarkan diorang BODOH.... siap email maki hamun gua beb.... kah... kah... kah.... tak gitu "Abang Besar"...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP