IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sokong... Bubarkan DUN Selangor Seawal Mungkin.!!!!!

>> Thursday, February 14, 2013

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata beliau akan berjumpa wakil rakyat Pakatan Rakyat pada minggu ini bagi membincangkan tentang cadangan untuk membubarkan DUN selepas sambutan Chap Goh Meh.

"Kita baru saja balik kerja. Itu kita akan umumkan selepas perjumpaan (sama ada akan bubar DUN atau tidak). "Dalam minggu ini (akan berjumpa wakil rakyat Pakatan)," katanya pada sidang media selepas mesyuarat exco hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta menjelaskan mengenai cadangan kerajaan negeri untuk membubarkan DUN selepas sambutan Chap Goh Meh bulan depan.Cadangan itu tertakluk kepada perbincangan dengan pemimpin tertinggi pakatan pembangkang sebelum pihaknya memutuskan perkara berkenaan, katanya dalam laporan sebelum ini.

Katanya, kerajaan negeri bercadang membubarkan DUN sekiranya perdana menteri masih tidak membuat pengumuman atau memberi apa-apa petanda berhubung tarikh pilihan raya selepas Chap Goh Meh. Chap Goh Meh pada kebiasaannya disambut 15 hari selepas Tahun Baru Cina. - Mkini. 

hahahaha... tersentot teloq najib razak woooiiiiii....., beberapa hari yang lepas dalam kereta gua dengar berita radio... si mat sembab bagi kenyataan kononnya "buat apa Selangor nak bubar awal... SPR kena buat kerja 2 kali... bla.. bla.. bla...) panjang lagi laaaa... dan semuanya negatif serta tak bersetuju jika Selangor bubar DUN awal. So... pi mampuih laaaa.... intonasinya macam mat sembab dah ketaq lutut dengan strategi PR... muakakakaaaa....

Tapi bagi gua... ini satu strategi yang baik beb... setelah pelbagai laporan dan segala bukti dibentangkan akan adanya pengundi hantu dan pelbagai... , si anjing2 dalam SPR masih tersengih dan menafikan perkara tersebut. Setakat ini yang gua maklum sudah ada hampir 400k hantu yang bangun dari kubur untuk memenangkan bn...

Jadinya... apabila Khalid Ibrahim bubarkan DUN awal..., dengan itu seluruh jentera parti boleh berkampung di semua Pusat Mengundi sambil bawa sirih, kemenyan, keris luk tujuh... teloq ayam kampung, kambing hitam dan pelbagainya untuk menghalau hantu2 yang berkulit hitam metallic, sawo matang yang butir percakapannya ada slang iblis dan setan hahahaha....

Nampak jer... hantu bangsa Bangla, India, Myanmar, Indon, Filipino.... kasi cantas on the spot.... biar ketaq lutut anjing2 bertugas pada hari mengundi tersebut seperti SPR, Polis dan pelbagai lagi... silap haribulan cantas semua petugas2 pusat undi yang bersetongkol dengan bn/umno.... hahahaha....

Dah umno/bn laknatullah... alang2 menuduh PR akan buat huru hara jika kalah... so... pi mampus laaaa... apa nak jadi pun kaaannnn....???? Dah la menuduh tanpa pakai akai... sejibik lembu punya mentality sebab puak2 bangsat umno/bn laknatullah nih sebelum buat tuduhan melulu... diorang tak melihat kepada FAKTA.... faktanya dah 12 kali PAS, DAP dan parti2 lain kalah dalam PRU... tak pernah huru hara punnnnn.. tak kecoh punnnn... sebab Parti Pembangkang sudah biasa dengan kekalahan...

Yang menjadi persoalannya... jika umno/bn laknatullah yang akan KALAH... hahahaha... bukti kesamsengan sudah ada..., perancangan dengan Polis pun sudah ada... so... siapa yang akan menimbulkan huru hara nanti... lu fikirkanlah wahai pencacai2 umno laknatillah sekalian... opppsss... fikir tu gunakan akal tau... bukannya otak LEMBU tau.... muakakakakaaaa...

Kepada Khalid Ibrahim, persetankan apa saja yang SPR dan Pemimpin umno cakap... gua sokong lu BUBARKAN DUN Selangor secepat mungkin.... lu punya kepala otak ada geliga jugak.. boleh buat batu cincin... hahahaha....!!!!

Selepas seminggu bubar Selangor... lepas tu bubarkan negeri2 Pakatan yang lain pulak.... hahahaha... apa umno/bn laknatullah nak buat agaknyaaaa..... muakakakaaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP