IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Polis Pekan Takda Teloq....

>> Friday, February 15, 2013

Hari ini 15/02/2013 sekitar jam 3 petang tadi kumpulan Mahasiswa GM13 telah diganggu oleh Pemuda UMNO dilokasi bandar Pekan. Pemuda UMNO Pekan bersama dengan ahli mereka telah mengepung mahasiswa dan mendesak mereka untuk keluar dari Pekan serta-merta.

Kekecohan juga berlaku apabila ada ahli PAS cuba menasihati kumpulan Pemuda UMNO ini supaya bertenang kerena kejadian ini berlaku ditengah bandar Pekan dan betul-betul di bawah Pejabat PAS Kawasan Pekan.

Dalam kekecohan tersebut ada ahli GM13 dikasari dan ditampar dan ada mahasiswa ditarik tudung. Kejadian ini tidak sepatutnya berlaku didalam sebuah negara demokrasi dan berlaku pula di Parlimen Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak. Beberapa ahli PAS yang kebetulan berada disitu membantu mengiring Mahasiswa untuk kembali ke penginapan mereka di Kg. Rompin Lama dan diiringin sebuah kereta peronda Polis.

Kumpulan Pemuda UMNO ini kemudian mengekori Mahasiswa ke penginapan mereka dan menunggu seolah-olah mendesak untuk Mahasiswa mesti keluar dari Pekan petang ini juga.


Woooo.... itu Pekan, Pahang negeri umno laknatullah yang empunya. Sesiapa nak masuk sana mesti ada tanda cop umno laknatullah baru boleh masuk Pekan beb...., selain daripada itu akan di halau keluar oleh Pemuda umno laknatullah.... hahahaha....

Bangsat2 jer.... perangai beruk berkepala otak lembu pemuda2 umno laknatullah Pekan tu eekkkk...., apa diorang ingat dah besar sangat ke...???

Yang Polis pulak apasal tak gari jer... pemuda2 bangsat haramjadah umno laknatullah tuuu... apasal dibiarkan menunjukkan kesamsengan pariah diorang di khalayak ramai... wooooo.... gua dapat rasakan polis2 yang bertugas di Pekan Pahang tu semuanya takda teloq... makan gaji buta jer.... hahahaha...

Tapi takpa... lagipun gua sokong jugak usaha murni pemuda2 beruk umno laknatullah tu... sebabnya apabila bangsat2 haramjadah tu menunjukkan kekurangan ajaran nilai2 murni oleh mak bapak diorang selama ini maka para penonton yang pelbagai bangsa dan agama dapat menilai siapakah mereka.... hahahaha...!!!!

Apatah lagi beruk2 samseng tu membawa cop umno laknatullah... maka secara automatik nama umno laknatullah yang sememangnya sudah busuk akan bertambah2 busuk dan haramjadah la jadinya.... hahahaha... bagus... bagus... teruskan....!!!!

Itulah ajaran umno selama ini dalam mentarbiahkan ahli2nya.... jadi janganlah menuduh jika PR kalah PRU-13 akan terjadi huru hara.... tetapi bersiap sedialah kita semua dengan beras, ikan bilis dan pelbagai stok makanan/minuman di rumah kerana......

Apabila Barisan Nasional aka umno laknatullah kalah PRU-13 nanti.... pasti akan terjadi huru hara... ORDINAN DARURAT akan dikeluarkan.... hahahahaha.... buktinya hahaha... lu orang pun dah tau kannnn...., Jalan Kebun, Melaka, Pekan Pahang dan banyak tempak lagilah di mana SAMSENG-SAMSENG umno laknatullah yang takda Agama dan Akhlak berkeliaran dan mengganas pada bila2 masa saja....

Lu orang tak caya tanya Ayahanda Awieeeeeeeee........!!!!!

(Gua tak kira.... jika PRU-13 nih... Samseng2 umno laknatullah buat kacau, tercalit sikit pada ahli keluarga gua.... sudah kompom parang panjang belakang pintu rumah gua akan makan darah punya... tak kira laaa... lu melayu ke... cina ke... india ke... asal cap dacing dan keris... gua sapu bersih..., apa nak jadi... jadi.. laaaa... sebabnya Polis pun tak boleh diharapkan... contohnya macam kat Pekan, Pahang tuuuu.... semuanya BANGANG dan BACUL)

3 IkutSukaLu...::

matjon,  Friday, February 15, 2013 10:40:00 PM  

Dasar umno haramjadah. Samseng konon. Tu bukan samseng tu babi. Dasar keturunan babi turun temurun. UMNOBABI.

bunbinban,  Saturday, February 16, 2013 12:35:00 AM  

jenis manusia yg hidup dorang hanya di kalangan dorang je. tindakan bodoh kerana tindakan yg semakin menjauhkan orgramai dri umno. Hidup utk di takuti bkn di hormati. Kalau kalah, salahkan diri sendiri bkn org lain. Ketuanan melayu tapi yg di halau di belasah anak melayu gak. Mengaku islam tapi yg di zalimi org islam gak. Kata demokrasi tapi perangai lebeh dri komunis. Apabila hujah di balas terjah kerana tidak mampu berhujah dgn fakta cuma carut, maki hamun dan fitnah. Di ajak debat di beri alasan bukan budaya kita tapi berlagak samseng, pukul org itu budaya kita?.

Anonymous,  Saturday, February 16, 2013 1:12:00 PM  

budaya bangang orang melayu yg berdarah keturunan umno

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP