IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Rasional Tolak umno/bn.

>> Wednesday, February 13, 2013

Dari blog Amenoworld, gua tertarik dengan satu komen nih... persetankan komen yang lain2 tu.. kerana ianya lebih menyerlahkan tahap kolot melayu hutan umno laknatullah... tak habis2 dengan sifat dengki perkauman dan tak boleh terima hakikat Malaysia sebuah negara majmuk. Bodoh punya melayu umno laknatullah...!!!!

Memang betul saranan Gomo tu. Persetankan Cina2 di Penang dan tumpukan pada negeri2 yang di kuasai BN. Apa guna pelaburan bantuan jika tidak di hargai. BN perlu bangunkan negeri2 lain semaksimum yang mungkin agar memakmuranya melimpah ruah. Cina2 DAP sememangnya tidak sedar dek untung dan ini lah akibatnya jika terlalu berlembut dengan mereka. Biarkan mereka kerana Penang akan menjadi pusat gangster, pengeluar dadah, pusat pelacuran, pusat cetak rompak dan semua aktiviti haram yang simomin dengan bangsa Cina yang menjadi punca kekayaan mereka. Sememangnya bangsa Cina tidak akan menyokong BN lagi walaupun mereka ahli MCA. Sokongan mereka pada calon melayu PKR dan PAS hanyalah kerana mereka tahu yang melayu dalam PR boleh diperbodohkan dengan sangat mudah. Kepada Melayu yang masih rasional jangan marahkan nyamuk kelambu di bakar.
Jangan jadi BODOH macam Najib.... hahahaha....!!!!

Selalu gua katakan dan ulang berulang kali... jangan jadi bangsa yang MALAS berfikir, jikalau MALAS berfikir maka tergolonglah dalam bangsa umno laknatullah... disebabkan MALAS berfikir otak pun menjadi lembab dan bodoh... kesimpulannya janganlah jadi BODOH macam siapaaaaa....????

Dah tentulah jangan jadi BODOH macam umno laknatullah.... hahahahahaaa....!!!!

Justeru itu lu orang kena faham betul2 ayat yang gua hitamkan tuuuu...., ternyata bangsa umno nih masih tak boleh terima hakikat perjanjian antara moyang umno diorang dengan penjajah (british) untuk kemerdekaan hahaha... kononnya lahhh... merdeka bagi fahaman diorang... kah... kah.... kah.... orang lain yang terkorban menentang penjajah dan di isytiharkan sebagai pengkhianat negara oleh penjajah british... umno laknatullah dapat nama sebagai pejuang kemerdekaan... hahahaha...!!!!

Melayu umno laknatullah masih dengan sikap perkauman (rasis)...., padahal kat sekolah2 dah ajar Malaysia adalah negara perbagai kaum... sebuah negara majmuk... tapi bila dah besar tua bangka... masih dok tuding kaum itu macam tu.. kaum ini macam ni... apa kejadahnya...????

Melayu umno laknatullah masih juga tak sedar yang mengadai negara dan bangsa kepada kaum lain tu siapa....????

Tanah rezab melayu yang ditinggalkan british kepada bangsa melayu adalah sebanyak 3 juta hektar beb... pada tahun 1995 merosot kepada 44%... sekarang ni jika ikut akhir tahun 2012... wa puchitau... berapa yang tinggal lagi... itupun yang gua tau tanah yang MB Selangor tak luluskan untuk Satim Diman kat Puchong tu mungkin dah terselamat dari menjadi mangsa bangsa melayu umno laknatullah wal haramjadah.... hahahaha... lagi mau sembang pasal kaum... piiiiraaaahhhhh....

Kalau nak tau berapa banyak tanah rezab melayu di Selangor yang dah tergadai kepada Cina... lu orang pergi sontot kepala Muhamad Taib (bekas MB Selangor)... dialah yang paling banyak sekali songlap tanah... selepas itu Menteri2 Besar Selangor yang lain hinggalah kepada Toyol si Doktor Gigi yang sepatutnya masuk penjara tapi masih berkeliaran di luar sana hingga ke hari ini. Siapakah mereka... dari parti manakah mereka...????

Yang gua bebel kat atas tu... isu sentimen perkauman (rasis) yang menjadi mainan dan senjata bodoh puak2 haramjadah tuuuu..., yang lain2 gua hitamkan tuuu... lu orang kaji dan fikirkan betapa benaknya otak lembu umno laknatullah tuuuu... hahahaha...

Gua cuma nak sentuh satu part jer... iaitu "Penang sebagai pusat kegiatan jenayah seperti yang lembu umno tu dakwa"... oopppsss... dah spesies lembu memang laaa... bodoh kaaannnn..., kalau dah dikatakan macam tu... itu bermakna POLIS aka pihak berkuasa makan gaji buta laaaaa...., jika masih berlaku jugak... maknanya POLIS aka pihak berkuasa yang menjaga keselamatan negeri Penang pun terlibat sama sepertimana ramai yang sedia maklum seperti apa yang terjadi di sini.

Apa yang boleh gua simpulkan dalam coretan serba sempoi nih..., pemimpin2 bangsa umno laknatullah nih terlibat dalam merangka Perlembagaan Negara dan Negeri... tetapi gagal memahaminya dan menerangkan kepada lembu2 peliharaan diorang. Setakat hafal Rukun Negara budak tadika pun pandai.... itulah spesies bangsa umno laknatullah iaitu spesies cakap tak serupa bikin.

Hakikatnya... segala-galanya mula hancur seawal 1981 apabila mamak haramjadah yang mengaku melayu kat bawah nih mengambil alih tampok pemerintahan negara.... memang sial hingga sekarang dan selagi dia tak mampus negara porak peranda.

Lucutkan Kerakyatannya... hantar balik India... hahahaha....!!!!

Maka dengan itu menjadi kewajipan kepada rakyat yang mahukan perubahan supaya meninggalkan parti perkauman, parti rasuah dan parti paksi kejahatan seperti umno/barisan nasional laknatullah..., buatlah perbandingan adakah Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan huru hara dan kucar kacir dengan pemerintahan Kerajaan Pakatan Rakyat.

Nak lebih sahih dan berfakta... rajin2 lah baca Laporan Audit Negara setiap tahun, bandingkan prestasi kejayaan pemerintahan serta pentadbiran dari segi ekonomi, pelaburan dan kewangan negeri diantara negeri2 Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional... lepas tu... gunakan kepala hotak dan akal untuk berfikir..., bukan mengunakan kepala lutut Lembu umno laknatullah....!!!!

Oleh yang sedemikian, maka tidak salah bagi kita semua membuat perubahan pula bagi peringkat persekutuan pula... ubah kerajaan yang dah selama 56 tahun memerintah ini kepada kerajaan yang baru... kalau tak cuba maka takdalah hasilnya... maka kena cuba jugak laaaaa....!!!!

Selebihnya... lu orang fikirlah sendiri... gua kalau makan lauk yang sama tiap2 hari pun jemu jugak beb..., inikan pulak dah 56 tahun, lu orang tak jemu keeee...., so... jangan jadi macam lembu dari mula hidup sampai mati asyik makan rumput jer... hahahaha... sejibik macam bangsa umno laknatullah... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP