IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kata Benci... Tapi Suka... hahahaha...!!!!

>> Monday, December 10, 2012


Yang ni pakai songkok umno... tapi kata benci orang tuduh dia umno... - mkini
Bab orang kayangan nih... malas gua nak komen panjang pendeknya... hahaha.. sebabnya diorang lebih mulia daripada Allah, silap sikit ada jer.... pencacai buat repot... so.. paham2 jelah ekkkk.... baca jelah dalam ruangan komen Mkini tuuuu... itulah suara rakyat yang sebenar...


Yang ni pulak baeeekkkk... punya hentam PAS dalam Dewan pwtc hari tu... tapi elok jer... pakai kopiah yang dulunya sesiapa yang pakai kopiah akan dikecam sebagai orang PAS...

Ntah mana punya Pak Lebai PAS yang sudi bagi pinjam sekejap kat jibauk tuuuu...., kompom si jibauk tu balik rumah nanti samak kepala dia dengan air lumpur beb... hahahaha...

Donia... Donia... bukan susah nak kaburkan pemikiran rakyat.. itulah mainan VVIP... hahahaha....!!!! Rakyat jugak yang nak dibangangkan....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP