IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Chimpanzee Solah Dengan AESnya... dan APA..???

>> Tuesday, December 11, 2012

Petang semalam (Isnin) tengah baeeekkk... punya speeding cucuk belakang Cayenne kat Highway dari Ayer Keroh ke Toll Sungai Besi.... apabila tiba jer... kat kawasan Kajang..., Cayenne slowdown dan gua masih follow... meter cecah 83km/h..., gua intai2 depan Cayenne ada Camry... pun slow jugak.

Lepas tu baru gua perasaaan beb... ada AES rupanya...., lepas jer... AES tuuu... Cayenne besit semula dan gua follow sampai Plaza Toll Sungai Besi... masing2 masuk SmartTag bersebelahan lorong..., lepas jer SmartTag... Cayenne bagi horn... thumps up... and saluted and gua pun balas balik... Cayenne besit menghala Keyel... gua pulak maintained lane kiri nak masuk Kesas...

Kesimpulannya.
Walau selaju mana lu orang besit kereta masing2, apabila nampak sign AES... cepat2 slowdown...

Pengajarannya.
Ikut slogan ini "Jangan Biarkan Cahaya AES, Flash Nombor Kereta Anda"... hahahahaha...

Biarkan kamera AES tu keras berkarat kat tepi jalan tuuuu... sampai roboh dengan sendirinya... hahahaha...!!!!

Sebelah malamnya pula, sambil layan kepala dan blog kawan2 gua terbaca kat Blog APA. Gua setuju dengan beberapa pandangan beliau contohnya seperti yang gua taipkan kat perenggan atas tuuuu... dan tidak bersetuju dalam beberapa perkara juga... ngeeeee....

Maknanya gua setuju untuk tidak bersetuju. Macam pernah baca jer... ayat tuuuu... hahahaha.... !!!! Bro APA.. lu jangan gelak guling2 wokeyyy... nanti Rosmah Mansor  "Dukun Petaseh" sama luuu... baru lu tau... kirana itu Seltan sama itu Setan sudah bergabung lu tau tak... hahahaha...

Pada waktu entry ini gua draft (at 1.45am - 11/12/2012)... komen gua masih belum tersiar... dengan bersangka baik gua anggap lu tak siarkan kerana gua melancaukan bn beri projek kutip saman pada 2 syarikat swasta dan menggunakan ayat "Jangan malas berfikir seperti umno"... jadinya komen gua kena ban... tapi tarak hal la... small matter and setuju untuk tidak bersetuju kaaannnn.... hahahaha...!!!!

Menyentuh soal "Perangkap Laju" yang menyorok belakang tiang serta celah kangkang Bedah yang dilakukan oleh Polis Trafik..., buat pengetahuan lu orang gua baru jer... kena saman pada 11/11/2012 di KM 138 LPT Lanchang Maran.  Itu beruk pakai seragam putih main nyorok2 belakang tiang dan tembak kamera dari arah belakang... sebabnya dari tahun 1998 lagi polis seragam biru suka main belakang beb... (menjuburi), tak caya pi tanya Musa Hassan dan hinggalah berjangkit kepada polis seragam putih... adussss....

Jadi... apa yang APA tulis berkaitan pemansuhan "Perangkap Laju" sejak September 2012 hanyalah pemansuhan dari segi "Istilah"nya sahaja... operasinya masih berjalan lagi beb... kalau tidak Polis tak cukup dana kewangan nak bayar gaji anggotanya... hahahaha... tak habis2 nak pow... pow... dan perBODOHkan rakyat... haramjadah betui... chimpanzee Solah JPJ kelentong rakyat...!!!!


Iklan TV1... macam haramjadah... ada sesiapa yang menonton TV1 selama ini...
"Jangan Terleka"... hahahaha...!!!!

So.... sekali lagi gua nak ulang ayat yang gua tinggalkan dalam Blog APA, dengan izin lu orang semua (pembaca) gua nak sebutkan di sini, "APA LANCAU" yang si Chimpanzee Solah JPJ perkatakan adalah hasil dari mulut cibai chimpanzee beliau kepada penonton dalam siri "Dialog" yang disiarkan secara live kat TV 1 tempohari.

Nota: Bagi sesiapa yang tak paham apa yang gua lancaukan pada Pengarah JPJ si Chimpanzee Solah, lu orang boleh baca kat link Blog APA di atas berkaitan AES... malas gua nak kopi tarik cow.. cow.. kat blog gua nih... buat kotoq blog gua jer... dengan statement cibai si Chimpanzee Solah...

Sebelum ini pun gua ada buat posting berkaitan AES di mana gua kemukakan pandangan apa yang gua setuju dan tidak setuju, gua bersetuju dengan niat kerajaan dan JPJ nak menjaga keselamatan pemandu di jalanraya dan bla.. bla.. bla..., gua bersetuju kamera AES dipasang di setiap Traffic Lights dan beberapa perkara lagi.

Cuma gua tak bersetuju apabila peruntukan pembelian kamera AES dan Pangkalan Data Pemandu adalah dari Kerajaan Malaysia ataupun dari peruntukan Jabatan Pengangkutan Jalang... tup2 ada 2 buah Syarikat Celaka ntah darimana datangnya... baeeekkkkk... punya syok jadi tukang kutip saman dengan fokus keuntungan berjuta2 hengget setahun. Memang sialan tahap celaka besar punya perompak wang rakyat nih.... doakan atau berikan sumpahan semoga hasil rompakan wang rakyat yang diorang kecapi menjadi celaka besar pada tujuh keturunan diorang...!!!!

Apakah JPJ tak cukup kakitangan atau fasilitis untuk buat kutipan saman...??? Kalau JPJ tak cukup kakitangan, iklankan jawatan kosong beb... ramai penanam pokok anggur dok tunggu buah masak kat luar sana beb...

Kerana nak mengenyangkan perut2 Lembu Belaan yang segelintir itu... rakyat menjadi mangsa secara paksaan kepada kehendak Kerajaan barisan nasional dan JPJ yang takda kepala hotak untuk berfikir..., inikah yang diperkatakan "Rakyat di Dahulukan"... cibai punya slogan si Najib Razak mulut longkang...!!!!

Nak tau kenapa gua bengang sangat dengan AES haramjadah nih... baca komen dalam Blog APA... komen gua selepas komen Blogger Al-Huseyn... itupun jika Azmi APA lulus terbitkan... hahahaha... komen Jason King pun mantap dan lu orang perlu ambil tahu mengapa Kerajaan bn pergunakan JPJ untuk memperbodohkan rakyat dengan isu AES nih.... sementara si Solah Chimpanzee tu menjadi barua perlaksanaannya.

Suatu hari nanti apabila dah jadi bekas (bersara) barulah terhegeh2 nak bersuara dan mendedahkan itu ini seperti 2-3 ekoq yang tengah dok pukul canang pelbagai sekarang ini..!!!! Memang sialan wal haramjadah perangai Pengarah/Pengerusi/Pegawai Agensi Kerajaan bertahap Ultrababi yang makan gaji dari hasil cukai rakyat nih....!!!!

Sumpahan jugak buat diorang agar pendapatan (gaji) bulanan diorang dari hasil kerja kotor dan penyelewengan yang diorang lakukan selama ini, 14 generasi keturunan diorang tak akan aman... dan mampus dengan penuh kehinaan... muakakakakaaaa....!!!!

Macam sialan kaaannnn.... kerajaan barisan nasional punya auta dan belit...???? So.... janganlah jadi manusia yang malas berfikir seperti makhluk perosak bangsa umno yahudi laknatullah wal jahanam....!!!! Apabila kerajaaan barisan nasional kata taik itu bersih dan halal untuk di makan... maka puak2 umno/bn laknatullah berebut2 makan taik... sebabnya ada otak tapi takda akal... serupa itu binatang jugak laaaa....!!!!

p/s: Lu orang perhatikan betul2 si Solah JPJ dalam video tuuuu... sambil bercakap badan melayang2 sejibik macam chimpanzee atas dahan/pucuk pokok di tiup angin... hahahaha... takpun macam matpet tengah lalok wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP