IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Budak Sekolah Sayang Isa Samad...????

>> Saturday, December 08, 2012

Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan, Mazlan Aliman berkata, majoriti kelompok yang menghalang ketibaan Kembara Oren di Felda Selasih, adalah remaja berusia sekitar 13-16 tahun."90% adalah adalah remaja berusia sekitar 13-16 tahun.

Saya tidak tau apa yang di 'upah' kepada bebudak itu yg tidak tahu hujung pangkal isu di felda. Bila kita sebut 'undur Isa Samad, bebudak ini jerit, hidup Isa Samad, kami sayang Isa Samad....,"

"Budak-budak sekolah pegang bendera Umno dan BN dan terpekik terlolong tak tentu pasal," ujar Mazlan.

Mazlan mendakwa, Insiden di hadapan pintu masuk Felda Selasih adalah satu bukti Umno sebenarnya telah kehilangan sokongan dan terpaksa memperalatkan budak-buak sekolah.

Katanya, Umno telah mengajar budak-budak sekolah terbabit memaki hamun para peserta Kembara Oren dengan tidak rasa segan silu di hadapan Pengerusi JKKK dan polis yang turut disertai Ketua Polis Daerah Besut.

"Umno berjaya tarbiyyah budak-budak bawah umur jadi samseng dan berakhlak buruk, akhirnya, saya baca doa dan konvoi berundur untuk meneruskan perjalanan ke destinasi terakhir, Felda Tenang.

"Saya dan pimpinan ANAK serta anggota kembara bersalaman dengan pegawai2 polis. Mereka sempat ucap tahniah dan menghargai kesabaran anggota kembara,"tambah Mazlan

Selanjutnya - Buletin Online

Dari petikan sumber di atas, apa yang dapat kita pelajari tentang umno... apa kebaikan yang ada pada umno...???

Gua tak nampak apa satu pun kebaikan yang ada parti umno selama ini. Yang Najib Razak terpekik terlolong dalam Dewan Merdeka 2-3 minggu lepas hanyalah sekadar retorik dari seorang pemimpin sebuah parti melayu yang dah reput dan tunggu masa untuk dimampuskan sahaja.

Perhatikan gejala samseng, pergunakan budak2 sekolah, pergunakan kakitangan kerajaan dengan ugutan pelbagai semata-mata sekadar nak menunjukkan kononnya parti haramjadah umno itu masih ada sokongan dari rakyat, sedangkan hakikatnya adalah sebaliknya.

Tengahari tadi gua berkesempatan bersembang dengan otai Kampung Baru, beliau mengatakan.... "parti umno tak salah Isa..., kami tak membenci parti umno tetapi kami benci dengan pemimpin2 parti umno yang korup" sambil merujuk kepada Raja Nong Chik dan sekutunya yang nak sapu tanah orang2 Kampung Baru.

"Kali ini umno takan dapat satu undi pun daripada orang Kampung Baru... kau tengoklah nanti, diorang ingat kami ni budak2..., senang2 nak diperbodohkan".... perghhhh... panjang lebar lagi rungutan dan luahan perasaan dari Otai di Jalan Haji Yahya Sheikh Ahmad, Kampung Baru siang tadi.

Mampuslah umno... Mampuslah BN... Mampuslah umno...Mampuslah BN.... Mampuslah Raja Nong Chik, Mampuslah Isa Samad.... yang nak kelepet tanah orang2 Kampung Baru dan peneroka Felda....!!!!

Kesimpulannya, jangan sokong umno/barisan nasional..., kerana tiada sebarang kebaikan yang ada padanya. Kelak lu orang pasti akan menyesal sehingga ke generasi yang ke tujuh belas... hahahaha....!!!!
Jika ada sesiapa yang berasa parti umno ada memberi kebaikan kepada orang2 melayu tolong berikan bukti dan faktanya sekali...., jika tiada... jangan sembang lebat pasal parti umno, kerana ianya sebuah parti penipu, penyangak, pembelit dan penindas orang2 melayu selama ini... hahahaha...!!!!

So... katakan pi mampuslah UMNO...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP