IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bodohnya Umno Tiada Sempadan...!!!!

>> Saturday, December 29, 2012

Gambar ni Abu Nawas dapat daripada facebook individu pro UMNO. Abu Nawas ni memang suka tengok gambaq lawak tapi dalam banyak2 gambaq lawak, umnolah yang paling lawak..!!!!

Baru2 ni Umno mengaku depa pewaris kepada perjuangan Tok Janggut... tak ka lawak umno ni kah kah kah.. macam mana depa boleh mengaku depa perwaris kepada perjuangan Tok Janggut dalam keadaan depa bersama dengan British menentang perjuangan kemerdekaan kah kah kah...

Kot depa silap kot.. sebenaqnya depa nak kata umno perabih harta warisan Tok Janggut kot.. habis tanah anak cucu Tok Janggut depa jual. Hari ni umno buat lawak lagi. Cuba tengok apa yang depa tulis dalam gambaq tu.


No 1) Cina perintah Tanah Melayu selama 14 hari melalui parti Komunis Malaya. Bila masa komunis perintah Tanah Melayu. Dan yang paling lawak ialah apa kena mengena Chin Peng dengan komunis pada ketika itu.. Setiausaha Agung PKM pada ketika itu ialah Lai Tek bukannya Chin Peng. Chin Peng time tu baru umur belasan tahun. Oii Umno lain kali bodo jangan la tunjuk kat orang kah kah kah.

Lagi satu yang menghalang kemerdekaan dan menjemput British untuk menjajah semula Malaya pada ketika itu ialah Tok wan Naib Prsiden Umno yang mulut luas la ni. Dialah barua penjajah. Bila British mai balik British tubuh umno dan haramkan semua parti yang berjuang kemerdekaan pada ketika itu. Semua pejuang kena tangkap kecuali Umno.

Dan lagi satu nak cerita kat orang Umno kalau Presiden Umno pertama yang menjadi talibarut penjajah tidak menghalang kemerdekaan pada ketika itu Chin Peng lansung tidak tersenarai namanya melainkan hanya 2 nama iaitu DR Burhanudin atau Ibrahim Yaakop.

No 2) PAP atau cina melalui Lee Kuan Yew perintah Singapura. kah kah kah..ini lagi bodoh punya fakta. sapa yang kasi Singapura? Mana ada kena mengena dengan pilihanraya. Baca la buku oii. Siapa yang paling jahat masa tu? Lee Kuan Yew atau Jaafar Albar?

No 3) Cina perintah P.Pinang melalui DAP.. kah kah kah kah.. bila masa pulak melayu perintah Pulau Pinang? Sapa yang jual Pulau Pinang kat British..????.. Umno lu memang lawak lebih lawak dari Jambu dan Sepah Maharaja Lawak kah kah kah.

No 4) Ini adalah kenyataan yang paling lawak. (NEGARA KRISTIAN MATLAMAT KAMI) Kah kah kah.. empat2 orang cina kat atas tu tak dak sorang pun agama kristian kah kah kah kah. Kata la cina kat atas tu nak jadikan Malaysia ni negara Budha ok la jugak walaupun tak dak sapa nak percaya kah kah kah.

Lagi satu umno dan Pas kata komunis tak percaya agama. Macam mana pulak tiba2 kata Chin Peng nak jadikan Malaysia negara Kristian kah kah kah..

Oiii... lembu2  Umno dan sekutunya yang benggong. Aku nak mintak tolong sangat2 kat hangpa semua.. bacalah buku... bacalah buku..bacalah buku.. jangan dok pikiaq pakai dalil penjajah saja kah kah kah.

Adoii umno hangpa betui2 lawak.. bukan raja lawak... bukan juga maharaja lawak tapi hangpa semua Duli Yang Maharaja lawak kah kah kah...

Kesimpulannya..., jangan MALAS BERFIKIR macam Lembu2 Umno.... OK....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP