IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno/bn MAMPUS, Israel Hancur beb...!!!!

>> Sunday, November 18, 2012

Sehari dua nih mood nak menaip memang kureng aaarrrr... dah naik bosan dengan politik malaysia yang macam sialan nih... hahahaha...

Tapi apabila terbaca akhbar berita hairan di rumah pak mertua (totok umno) petang tadi bikin gua tak sabar nak balik rumah update blog...

Aaduyaaaaiiii... puak2 umno laknatullah sekalian... lu orang relaks aarrr... tak payah la melatah tak tentu pasal dek kerana Doa PAS tuuuu....

Doa tu sebagai permohonan supaya dihancurkan parti umno laknatullah dari mukabumi Malaysia nih...., jikalau lu orang bangsat2 umno sekalian berasa parti lu orang suci bersih lagi maksum... tak perlu mengelabah beb.... hahahaha...!!!!

Yang pastinya... umno pasti akan hancur juga dalam PRU nanti kerana kebangkitan rakyat yang sememangnya dah menyampah sesangat dengan parti laknatullah pengkhianat bangsa dan agama bak kata mamat dalam gambar kat atas tuuuu... muakakakaka....

Woiiii... bangang2 umno sekalian.... "Orang2 Kelantan bukan orang Melayu ke...???" lu memang bodoh seperti Lembu umno aaarrr... hahahaha....!!!!

Lepas tu... terbaca lagi kisah Israel - Palestin la pulak.... yang ni pun bikin gua ketawa jugak beb..., sebabnya negara2 Arab pun 2x5 jer dengan Israel... so lantak pi la kat diorang, tolong doakan dari jauh jelah.... untuk sesama muslim.

Best part... bila ada diantara kariah tempat gua tak puashati dengan khutbah Jumaat semalam, apabila Khatib berdoa supaya dihancurkan Israel serta sekutu-sekutunya dan melindungi rakyat Palestine.

Ada pulak yang persoalkan siapa sekutu2 Israel...., so jawapannya selain negara2 luar, Malaysia adalah salah satu dari sekutu dan sekufu dengan Israel beb....!!!! So... selayaknya Kerajaan Malaysia pun turut hancur... siapakah Kerajaan Malaysia... lu orang pun tau jawapannya... hahahaha...!!!!

So... dimanakah salahnya doa PAS terhadap kehancuran umno dan doa Khatib Jumaat terhadap kehancuran Israel...???? Tiada salah dan bezanya kerana Israel dan umno adalah sama beb....!!!!

Kerajaan Malaysia adakan hubungan dagang dengan Israel (menyokong penubuhan negara Zionis tu), Kerajaan Malaysia juga melantik APCO menjadi penasihat negara dengan bayaran RM78juta setahun... so... amacam...????


Dalam FB ramai orang semua sibuk nak boikot produk Israel... Mc Donalds dan pelbagai kejadah lagi laaaa...., tapi sejauh mana kesannya beb... setakat boikot hangat2 taik babi baik tak payah laaaa.... nanti bila keadaan di Palestine dah reda... lu orang mula beratur panjang dalam Mc Donalds tuuuu... macam cibai wa cakap luuuuu... lebih cibai lagi apabila adanya melayu2 mengaku Islam beratur di drive thru dalam bulan Ramadhan... hahahaha....

Kalau lu orang nak boikot... gua sarankan lu orang boikot sekali barangan umno dan barisan nasional kerana puak2 ini pun sekutu Israel beb...., selepas tu bertindak nekad dalam PRU-13 nanti tumbangkan umno/barisan nasional... sekaligus terputuslah hubungan dengan Israel beb....

Mampus umno/barisan nasional... maka mampuslah Israel laknatullah wa cakap luuuuu....!!!!

Soalan:
Jika Pakatan Rakyat menang Putrajaya dalam PRU-13 nanti dan tetap meneruskan hubungan dagang dengan Israel... lu orang nak buat macamana pulak....????

Jawapan lu orang gua tak tau....
Jawapan gua senang jer.... akan gua sniper jer... kepala Perdana Menterinya waktu itu... hahahaha... biaq dia mampus peluru tembus kepala...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP