IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

UMNO... Parti Perjuang Melayu dan Islam... Khaaakkk.. Ptuuiiii....!!!!

>> Wednesday, November 07, 2012

Perghhhh.... bila terkena jer... kat seteru diorang... cepat jer suruh siasat beb..., padahal anak sendiri yang siap ada bukti bergambar tak nak pulak disuruhnya MAIS/JAIS pi siasat..., apatah lagi nak siasat anak benggali betina tuuuu.... muakakakakaaaa... haprah sungguh kelaku depa...!!!!

Tapi mampuih pi la kat Mr. Puppet tuuuu... ada takda sama jer.... muakakakakaaaa....!!!! Bak kata sahabat gua yang suka sangat bermetafora nih.... hahahaha...!!!!


Yang penting kita perlu dedahkan sikap keji, sifat hipokrit, sifat pembohongan dari parti umno yahudi laknatullah selama ini. Kononnya umno perjuangkan "Bangsa Melayu"... khakkk... ptuiiii...., habis semua melayu kena kencing dan ditindas oleh pemimpin2 umno, khususnya melayu2 Kelantan... kalau tidak takda laaaa... (R) di Kelantan... hanya Melayu umno Kelantan jer... yang masih bodoh kerana menolak (R).... ke guane...???... heheheheeee....

Gua pernah terbaca dalam salah satu blog perogol umno ntah apa ke nama blog dia pun gua malas nak ambik pot... hehehehe... katanya "PAS itu Melayu, DAP ntah apa ke bendanya dan umno itu Islam".... muakakakakakaaaaa..... gua rasa blogger perogol tu dah delete kot... pasal dah termalu2 dengan menatang babi kerana dalam umno sendiri adanya beratus ribu ahli Kristian... kah... kah... kah....!!!! So... dah tak Islam laaa... umno lepas nih...!!!!

Persoalannya..., betulkah selama ini umno perjuangkan "Agama Islam"...???? Nampak sangat menipunya..., sama jer... perangainya dengan Mr. Puppet yang pakai topeng Islam tuuuu... muakakakakaaaa...!!!!

Pada dasarnya pada nama parti itupun dah nampak penipuannya.., sebelum diharamkan pada Feb. 1988 nama partinya "United Malays National Organisations" (umno Lama)... selang beberapa bulan selepas pengharaman tersebut ditubuhkan pula oleh Perdana Menteri berbangsa Mamak ketika itu dengan nama baru iaitu "United Mamak Naina Organisations"... (umno BARU). Tetapi masih gunapakai singkatan "U.M.N.O" bagi tujuan menipu ahli2 umno lama.... kah.. kah... kah...

Lu orang dah nampak otak penipu Perdana Menteri berbangsa Mamak tu.... muakakakakaaaa....!!!!

Selepas tertubuhnya "umno baru" dah takda lagi perjuangan dan pembelaan untuk orang2 Melayu beb..., yang ada hanyalah slogan2 pembohongan kononnya umno martabatkan bangsa melayu. Malahan dalam waktu yang sama kaum dan bangsa mamak berduyun2 jadi ahli berdaftar dalam parti haramjadah itu.

Apatah lagi pada zaman PM Bangsa Mamak ini jugalah Saham Bumiputera sebanyak RM52 Billion... lesap sampai la ni takda jawapannya... siapa yang rembat duit tu....???? Gua rasa Najib Razak mesti ada jawapannya, disebabkan teloq dia dah di jadikan Roti Teloq di restoran2 mamak... jadinya... lu orang paham2 sendiri laaaaa.... hahahaha....!!!!


Perlukah gua ulas pulak pasal kononnya umno perjuangkan "Agama Islam".... eerrr... busssiittt.. aarrr.... umno perjuangkan Islam..., gua rasa lu orang sendiri pun dah tau macamana Islamnya cara Melayu2 dalam umno nih... dan dengan pengakuan dari John Ambrose tu... dah membuktikan bahawa dalam umno bukan semua ahlinya Melayu yang beragama Islam... hehehehe..., selama ini semua ahli2 umno berbangsa melayu dan kononnya beragama Islam, secara umumnya telah ditipu hidup2 oleh para pemimpin parti umno yahudi laknatullah nih... kah... kah... kah....!!!!

Berbalik pada kisah Mr. Puppet dengan Mais/Jais kat atas tuuuu..., walau kenyataan tersebut bukannya dari Nurul Izzah sekalipun atau ianya telah menjadi bahan spin oleh akhbar pencacai, gua tetap bersetuju dengan kebebasan beragama nih...

Kenapa gua bersetuju beb...???? Nanti gua sambung.... adiossssss....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP