IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno: BANGANG dan BODOHnya Tiada Sempadan...!!!!

>> Friday, November 23, 2012

Kah....Kah....Kah.... Bangangnya umno tak bersempadan beb..., dah takda isu nak belasah Kerajaan Selangor... lastly buka cerita/isu Tanah Rizab Templer Park yang gang2 diorang (BN/umno) sendiri bedal dan belasah sebelum ini macam tanah makbapak diorang... hahahahaa...

“Saya terkejut banyak orang ternama dalam senarai pemilik banglo itu, antaranya bekas menteri, bekas Ahli Parlimen Gombak, bekas Adun Gombak Setia, bekas Adun Sungai Burong, bekas Adun Rawang dan lain-lain. Inilah antara orang-orang yang mengambil tanah di situ untuk membina rumah mewah,” katanya dalam Sidang Dewan Negeri Selangor(DNS) hari ini.

Kawasan hutan rizab di Taman Templer itu diberi milik oleh Kerajaan Umno-BN pada 1987 kepada syarikat SAP Leisure and Resort Sdn Bhd. Menurutnya, tanah seluas 454 ekar itu diberi kepada syarikat terbabit untuk dibangunkan sebagai Perangsang Templer Golf and Country Club (PTGC).

“Pada 2 Ogos 1990, majlis pecah tanah PTGC dirasmikan oleh Menteri Besar Selangor, kemudian pada 13 Disember 1992, 18 lubang golf dibuka dan akhirnya dirasmikan (kelab golf) oleh DYMM Sultan Selangor pada 4 November 1995.
“Plan ini diluluskan oleh Exco Kerajaan Negeri pada 17 Julai 1991. Ini cerita 20 tahun lalu, malah Taman Templer bukan lagi hutan simpan. Adakah Umno-BN cuba mengaburkan mata rakyat dengan mengatakan Kerajaan PR Selangor merampas hutan simpan? Kita tidak pernah berbuat demikian.
“Bagaimanapun, Hutan Simpan Templer seluas 853.30 hektar masih kekal dan tidak pernah disentuh sejak 2008, malah Kerajaan Negeri bertegas untuk tidak memberi hak milik kepada mana-mana pemaju bagi tujuan pembangunan perumahan,” katanya.
Jika tidak menipu bukanlah umno namanya..., tidak menjadi persoalannya untuk mengaburkan mata rakyat. Tetapi lebih kepada tuduhan untuk menipu dan menutup penipuan penyamun2 umno Selangor selama ini daripada pengetahuan rakyat.
Apakah penyamun dan pencacai umno laknatullah buta matahati sepenuhnya..., semua tarikh dan tahun yang disebut tu zaman siapa wahai cibai2 umno sekalian...., pemimpin lu orang senang lenang rembat tanah rizab templer park, sekarang nih ikut suka hati toknenek moyang lu orang jer... nak tuduh Kerajaan PR yang rembat.
APA... punya bodoh laaaa... puak2 umno nih... (opppssss.... sori salah taip beb)... puak2 umno sememangnya sudah terbukti "BODOH"... laaaaa....!!!!
Itulah jadinya apabila Penyamun bn sekarang ini tanpa usul periksa buat tuduhan membutababi tanpa usul periksa..., akhirnya sendiri malu beb. Rupa-rupanya sebelum2 ini Penyamun bn yang Otai awal2 lagi dah rembat Tanah Rizab Templer Park, maka kempunan meleleh ayaq liuq laaaaa... penyamun2 yang melalak dalam Sidang Dewan Negeri Selangor.... hahahaha...!!!!
Penyamun2 dari BN Selangor semuanya jenis Bangang wa cakap luuuuu.... kalau dah sendiri jadi penyamun, diorang ingat orang lain pun penyamun macam diorang jugak laaaa.... BODOH punya Penyamun2 umno...!!!!
Cikgu Tadika Permata bertanya kepada muridnya, "perumpamaan" jika bodoh tu bodoh seperti APA....????
Murid2 Tadika Permata yang terlebih cerdik pandainya hasil ide Rosmah Mansor pun menjawab "BODOH seperti UMNO Laknatullah....!!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP