IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syarizat Takut Mampus Dalam Penjara...!!!!

>> Wednesday, November 28, 2012

Baru2 ini ketika sedang asyik bergurau senda dengan anak2, anak bungsu gua mengadu perihal abang2 dan kakak2nya, orang tu salah orang ini salah dia jer yang betul... hahahaha..., so... sebagai bapa... dalam gurau tawa terpaksalah cover line abang2 dan kakak2nya dan juga pramugari.

Kononnya, Mama serta abang dan kakaknya dah promise nak berkongsi belikan patung Teddy Bear yang besar seperti teddy bear Ain Hawani dalam drama Adam dan Hawa, perkongsian nak beli natang tu dirahsiakan dari pengetahuan gua oleh diorang 5 beradik, sebab jawapannya diorang dah tau.

Apa2 pun perkara tu dah diberitahu oleh pramugari kepada gua beberapa minggu yang lepas, dan jawapannya.... sekarang lu orang pun sudah tau kaaannnn.... hahahaha.... cuma gua tak berterus terang dengan si bungsu jer..., lastly gua terangkan jugak sebab musabab gua tak izinkan.

So... dalam gua beralasan itu ini dengan si bungsu tu... tiba2 anak bungsu gua yang berumur 6 tahun tu boleh cakap kat gua... "Ayah tipu... ayah dengan mama sama jer... semua orang pun sama, dulu ayah dengan mama cakap kalau sesiapa menipu berdosa, masuk api neraka... dah laaa.. syuhhh... syuhhh... ayah dengan mama pergi umrah lagi sekali, pergi cuci dosa..."... terus lari masuk bilik...

Perghhhhh.... terkesima semua orang dibuatnya, lepas tu terpaksa laaa... gua dan pramugari mainkan peranan memujuk dia... lastly umpan dengan Domino's terus kowtim wa cakap luuuu.. hahahaha...!!!!


Apabila gua fikirkan balik kata2 anak gua tu... teringat gua kepada Mak Lembu sewaktu kes NFC tengah hot gilerrrr.... beberapa bulan yang lepas. Ntah berapa kali dia pergi buat umrah untuk cuci dosanya. Berkali2 di ulang kepada media perihal umrah... kononnya nak bagitau kepada semua yang dia adalah Mrs. Cleaner.... hahahaha... piiiiraaaaahhhh.... !!!!

Agaknya... itulah fahaman pemimpin umno selama ini, rembatlah... rasuahlah... buatlah apa saja selagi berkuasa... apa nak kira dengan dosa, sampai masanya pergilah buat umrah atau haji untuk cuci dosa... apa ada hal kaaannnn....????

Dan sebab itulah juga dalam Perhimpunan Lembu2 umno, Sharizat sanggup mengugut perihal isu perkauman beb... katanya...;
"Saya bimbang dan khuatir ini mungkin akan membawa kepada ketegangan kaum yang boleh mengundang kembali tragedi 13 Mei 1969. Mahukah kita melihat keadaan jijik tersebut berlaku lagi dalam negara kita? Kita pastinya tidak mahu."
Dalam persepsi gua, ugutannya lebih kepada kebimbangan dan takut barisan nasio-anal/umno tumbang dalam PRU-13 akan datang, sudah pasti diri dan keluarganya tergugat beb..., silap haribulan masuk hotel Sungai Buloh wa cakap luuuu...., tetapi jika bn/umno menang... sudah tentu kes dirinya, keluarga dan lembu2nya akan di tutup bawah permaidani yang indah dan diorang boleh tidoq lena....

Bebal sungguh lembu betina umno laknatullah yang sekoq nih... nak kekal berkuasa mainkan sentimen perkauman, dalam masa yang sama suruh semua rakyat bersatu padu... kononnya 1Malaysia... apa punya jenis pemimpin diorang nih.. cakap tak serupa bikin, mulut longkang punya spesies.

Zaman sekarang budaya ugut mengugut dah tak boleh pakai laaaaa.... rakyat dah tahu segala perilaku kotor pemimpin2 umno laknatullah sekarang nih..., rakyat dah boleh hidup dalam keadaan majmuk negara ini dan boleh terima antara satu sama lain. Setiap kali terdesak dah nak mampus asyik ulang cerita tragedi 13 Mei.... asyik nak perbodohkan orang melayu jer..., melayu2 yang ada dalam Dewan PWTC tu... boleh la diperbodohkan... sebab diorang tu semua lembu2 bodoh yang malas berfikir.... BODOH terlampau laaaa... Mamak Betina nih...!!!!

Orang Melayu sekarang dah tak ambik pot dengan 13 Mei tu laaaa... itu cerita bangang umno untuk zaman 60an jer...., hanya puak2 umno laknatullah sahaja yang taksub dan suka membangkitkan isu perkauman dan melaga-lagakan sesama kaum seperti dalam ucapan Muhyiddin Yasin semalam. Bodoh sungguh puak2 laknatullah ini. Melayu2 bangang dan bodoh jer... yang akan termakan propaganda kotor umno nih....



Kepada pemimpin umno laknatullah sekalian, walau beribu juta kali lu orang pergi buat umrah untuk cuci dosa... itu dosa antara lu orang dengan Tuhan lu orang, tetapi dosa lu orang dengan rakyat Malaysia.... seperti gua yang bayar cukai setiap tahun takan gua halal dan maafkan... (dan ini juga termasuk kepada Ketua Agama Islam yang terima gaji bulanan dan elaun free dari hasil cukai rakyat)

Di Mahsyar nanti lu orang jadilah pemimpin umno dalam neraka, lu orang carilah setiap rakyat Malaysia satu persatu untuk mohon halal dan maaf, atau lu orang berjawab laaaa.... dengan Rabbul Jalil.... mampuslah lu orang semua masa tu.... dalam Neraka JAHANAM...!!!!

Woooiiii... Mak Lembu... tolong bagitau kat Pak Lembu dan Anak2 Lembu... RM250 juta bila mau pulang daaaaa.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP