IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Panggilan Lubang Kubur Buat umno...!!!!

>> Thursday, November 29, 2012

Presiden Umno bersama-sama timbalannya serta seluruh saf kepimpinan parti, bersumpah dengan nama ALLAH dan Rasul-Nya, berikrar dan berjanji, terus mendahulukan kesejahteraan rakyat, terus memartabat rumpun Melayu, terus membenteng akidah umat dan terus memelihara agama Islam.

"Antara sebuah Malaysia yang maju  berteraskan nilai serta matlamat dikongsi bersama, atau, Malaysia yang mundur terpisah oleh tembok ghaib dipalit rasa prasangka dan prejudis," kata beliau.

Presiden Umno berkata, "bumi mana tak ditimpa hujan, laut mana tidak bergelora, bahagian dunia manakah yang wujudnya orang, atau pimpinan, atau persyarikatan atau parti yang tidak pernah tersandung atau tersalah."

"Di atas segalanya, sebagai kepimpinan parti dan kerajaan, kami menyusun jari nan sepuluh memohon maaf atas kekhilafan," kata beliau yang awal tahun ini pernah menzahirkan perkara yang sama di Selangor dan Kedah. 



Maafkan kesilapan Umno yang lalu, Supaya rasuah boleh terus disapu
Maafkan kesilapan Umno yang lalu, Supaya terus-terusan Melayu ditipu
Maafkan kesilapan BN yang lalu, Supaya Chua Soi Lek boleh hina Islam macam selalu
Maafkan kesilapan Najib yang lalu, Walaupun dia tak janji tak ada lagi kes ala-Altantuya Shaariibuu


Komen dari: Fais Gershwin


Woiiii.... Najib Al-Nazak... lu sama lu punya parti kalau nak mampus... pi mampus saja laaaa... rakyat tak perlukan lagi bn/umno untuk masa hadapan. Dah terlalu lama umno/bn bermaharajalela, jadi sudah tiba masanya umno/bn yang berlagak lebih daripada kuasa Raja di Malaysia ini ditumbangkan dan digantikan dengan Kerajaan yang baru.

Kenapa... dalam syok mengutuk Anwar Brahim dan Pakatan Rakyat, Najib Al-Nazak tak sentuh lansung pencapaian serta kejayaan Pentadbiran dan Kewangan negeri2 Pakatan Rakyat seperti yang dilaporkan dalam laporan Ketua Audit Negara.

Ketua Audit Negara mendapati ke lima2 negeri (- Perak 11 bulan jer..) itu selama di bawah Pakatan Rakyat telah menunjukkan prestasi yang amat cemerlang dari semua segi ie CAT (Competency, Accountability and Transparency).
 
Sudah laaa... Najib Razak lain kali mulut longkang lu kalau nak cakap biarlah dengan fakta bukannya auta, lebih elok lu pergi persiapkan kain kapan dan batu nesan umno.... kerana dari Ucapan Dasar lu apa yang gua nampak hanya retorik dan hipokrasi semata-mata bagi mengelabui pemikiran rakyat serta perwakilan parti lu, serta ucapan Timbalan Presiden dan juga Pemuda/Puteri parti lu... secara keseluruhannya membayangkan.... lubang kubur lu orang sudah ternganga luas... tunggu masa nak dicampakkan ke dalam jer....

Perghhhh.... minta maaf kononnnnn.... budak tadika pun pandai minta maaf bro...!!!! Dah habis segala rencam yang ada dalam Malaysia ni lu orang sapu... lagi mau minta maaf kaaa... piiiraaahhhh... elok pergi mampus laaaa....!!!!



Last sekali apa yang boleh gua katakan kepada ucapan dasar Presiden umno Najib Tun Razak yang "Gone Insane" sekarang ini ialah, weiiii... pi berucap depan LANCAU SEPUPU LU LAAAAA.....!!!!

Nananananada... nananana.... Nanananada... nanananana... Nananananada... tuyatuyatuya... nananada.. nanananaaa....!!!! muakakakakkaaaaa.... mampuslah lu tak lama lagi... Putrajaya tumbang... lagi la lu mampussss.... pasal tu lu dah jadi gilababi sekarang nih... hahahaha...!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP