IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Desak Menteri Letak Jawatan beb...!!!!

>> Tuesday, November 06, 2012


Lu orang kenal tak sohai nih.... sesiapa yang dah kenal elok di baling kasut masuk jamban ke muka dia nih, bagi yang belum kenal meh sini gua perkenalkan. Nama dia Hishamkemutddin Hussein Onn, berasal dari keluarga elitis keturunan Hussein Onn (PM 002.. hahaha...), perwatakannya nampak macam garang tapi hakikatnya berjiwa auwww... auwww...., sepupu sepapat sepalat dengan Najib Razak (PM 006) sekarang nih jadi Menteri Dalam Negeri yang jaga Polis dan Keselamatan dalam negara.

Tapi dia nih hanya pada nama jer sebagai Menteri (itupun pasal Bapak dia bekas PM), bodoh dan vangangnya amat terserlah sekali... teloq dia ada ka tadak lu orang jangan tanya dengan gua... lebih baik lu orang tanya dengan anjing belakang lorong Concorde Hotel beb... hahahaha..., kat bawah tu kenyataan Menteri vangang nih...
PUTRAJAYA 8 Mac 2012: – Malaysia diiktiraf negara paling selamat di Asia Tenggara dan ke-19 di dunia menerusi laporan Indeks Keamanan Global (GPI) 2011, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Beliau berkata, ia juga sekali gus membuktikan kesungguhan, komitmen dan kerja keras semua pihak khususnya pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) serta agensi-agensi berkaitan. - sumber Utusan Meloyakan.
Setiap hari kalau lu orang baca akhbar2 pencacai umnoporno sekalian yang ada, pasti tak terlepas dengan cerita kes jenayah kaaaannnn... ada saja kes bunuh, buang anak, samun rompak pelbagai... sekali sekala ada jugak kes culik budak dan anak dara orang...

Persoalannya sekarang nih... Menteri lidah biawak yang bernama apa eeekkkk... ohhh... si vangang tuuu... dia buat apa ekkk... tidoq makan gaji buta ke apa...????

Terbaru... kes pemandu teksi mati dibunuh di KayEellll... KayEelll... dua hari lepas, apa kejadahnya tuuu... selamatkah negara ini daripada kes2 bunuh secara kejam and brutal nih....???? Member2 Polis gua pun ramai gak... bila gua tanya diorang berkaitan kes2 rompakan atau pembunuhan nih..., majoritinya menuding kepada perbuatan pendatang asing... eeehhhh... siapa lagi kalau bukan PATI.
KUALA LUMPUR 4 Nov. - Seorang pemandu teksi ditemui mati dibunuh di dalam kenderaannya dengan kesan kelaran di leher dan tikaman di badan sebelum dibakar di Jalan Tun H. S. Lee di sini awal pagi ini.

Mayat S. Nalan, 26, ditemui di tempat duduk pemandu dengan mulutnya disumbat dengan kain. - sumber utusan meloyakan.
Apabila di streamline betul-betul dengan member2 polis nih... the bottomline-nya ialah Kerajaan barisan nasional jugak yang punya angkara, kerana bagi peluang kepada PATI-PATI Haramjadah tu semua masuk Malaysia. Polis yang buat kerja bawahan (lapangan) pun mengeluh dengan perangai orang atasan diorang yang lebih anjing daripada anjing sebenar beb.... hahahaha...

Orang2 atasan dalam Polis pulak sanggup menganjingkan diri kepada Ahli2 Politik dan Menteri2 bn beb... so kesudahannya yang bela PATI haramjadah nih adalah orang paling berkuasa di Malaysia... siapa lagi kalau bukan Menteri2 Malaysia yang makan gaji buta selama ini. Jika kebanjiran pendatang asing tanpa izin (PATI) ini diorang tak dapat nak kawal dan bendung, macamana nak harapkan diorang jaga keselamatan kita sebagai rakyat Malaysia beb...???

Benda sempoi camni pun rakyat Malaysia khususnya puak2 haramjadah bangsa umno tak boleh fikir ke..., setiap lima tahun sekali masih nak bagi peluang kepada makhluk2 tak buat kerja nih... makan gaji buta hasil dari duit cukai rakyat dan cukai negara.

Lu orang (rakyat) sebagai MAJIKAN kepada Menteri2 vangang nih... masih nak bayar gaji dan sambung perkhidmatan Menteri2 yang sedia ada sekarang ni lagi..??? Atau lu orang nak jadi MAJIKAN seperti "Donald Trump - "You Are Fired"...

Lu orang (khususnya bangsa umno yahudi laknatullah), bukalah mata dan lihat sekeliling lu orang semua..., adakah sekali dalam hari-hari lu orang semua tidak terserempak dengan warganegara/rakyat asing seperti Indon, myanmar, bangla, keling paria, philipina, china, negro pelbagai negara, pakistan, vietnam, siam dan pelbagai lagi beb....

Gua tengok Bandar Klang, Chowkit, Damansara, Sungai Besi, Kajang dan banyak lagi bandar/pekan besar dah di kuasai oleh puak2 haram nih..., dan kebanyakkan kes2 jenayah pun diorang punya kerja jugak. Jadi tidak hairan laaaa.... jikalau indeks kes jenayah semakin meningkat walaupun fakta sebenarnya disembunyikan dari pengetahuan rakyat.

Gua punya teori mudah kenapa Kerajaan Malaysia tak serius selesaikan isu Pendatang Haram ini, kerana bagi Pemimpin aka Parti yang mendapat mandat 2008 ini amat memerlukan Pendatang Haram untuk menyambung mandat 2013 pula. Siapa yang menjual serta mengadai negara sekarang ini jika bukan Kerajaan Barisan Nasional...!!!!

Keselamatan kita dan keluarga kita semua menjadi pertaruhan dan permainan oleh Kerajaan sedia ada sekarang ini..., mungkin esok lusa atau ntah bila2 sahaja nyawa kita dan keluarga kita pula menjadi mangsa Pendatang Asing ini...

Buat Menteri Dalam Negeri, jika tak tahu menjalankan tanggungjawap lu menjaga Keselamatan Negara dan Rakyat..., dengan maruah lu yang masih bersisa... Lu dinasihatkan supaya LETAK JAWATAN dan pergilah auwwww... auwwww... kat mana yang lu suka...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP