IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Celcom Dah Jadi Anjing Kurap umno.. Grrrrr....!!!!

>> Monday, November 05, 2012

Peringatan buat Syarikat Telekomunikasi Celcom Bhd...!!!!

Lu orang jangan jadi Anjing dan Barua Haramjadah barisan nasional dan umno yahudi laknatullah..., celaka besar laaaa... Celcom kerana menjual maklumat pelanggan kepada umno bangsat haramjadah...!!!!

Kenapa gua geram dan melalak kat Celcom Celaka nih... sebabnya sebelum ini gua dah buat posting ini, tetapi masih bersangka baik lagi mungkin ada mana2 malaun yang jual nombor phone pramugari gua pada YB umno yahudi laknatullah tuuuu....

Tetapi beberapa hari lepas terima mesej sms mengucapkan "Happy Birthday" kepada pramugari gua... sedangkan kawasan mengundi pramugari gua di Damansara beb...., padahal Ir. Mohd Zin Mohamed (Coordinator BN-Selangor - mobile nbr:  +601115707175) di kawasan Shah Alam.

Mulanya tertanya jugak darimana si haramjadah Md. Zin tu dapat nombor phone pramugari gua... lepas tu siap tahu lagi birthday pramugari gua..., bila gua masuk dan baca email dari group respeks/SIM groups barulah terungkai persoalan gua selama beberapa hari ini. Dalam group tu ramai yang mengutuk keterdesakan umno memenangi hati rakyat di mana Celcom menjadi Anjing Kurap suruhan parti melayu sial haramjadah yahudi laknatullah tuuuu.... BANGSAT...!!!!


Terbaru seperti yang gua tepekkan tuuuu... terima sms (ntah ya.. atau tidak...) dari si Najib Razak takda teloq pulak... lagi pundek wal celaka....!!!! Jika benar sms itu dari Najib Razak memang terdesak gilababi sangat mamat nih... nak popularkan dirinya... Perghhhh.... amat menjengkelkan laaaa....!!!!

Jika bukan dari Najib Razak... memang sah Celcom dah jadi kaki bodek dan pengampu laknatullah... hahahaha... (cuba2 jengok laaaa... apakah objektif CEO Celcom si Shazali Ramly tu membodek hingga ketahap gilababi sebegini...)

KEPADA CELCOM.... hentikanlah perbuatan dan kerja jijik lu orang. Nak berniaga buat cara nak berniaga dan hormatilah hak privasi pelanggan lu orang. Jika nak berpolitik bungkus jer... syarikat tuuuu... dan berpolitiklah sepenuh masa... Bangang nak mampus...

Akibat menyampah dengan sms sampah sarap dari umno yahudi laknatullah. Gua dah suruh pramugari gua ambil cuti samada esok atau lusa, gua nak bawa dia pergi CELCOM untuk tutup akaun serta tamatkan servis telefon beliau... pi mampus dengan line 019 tuuuu.....

Keduanya gua nak pergi buat laporan ke Tribunal Pengguna atas dakwaan CELCOM menjual maklumat pengguna/pelanggan kepada orang yang tidak dikenali. Semua mesej sms gua simpan sebagai bukti. Pi mampus laaaa... dengan CELCOM...!!!!

Errrr... dah berapa kali eekkkk... gua ulang cakap pi MAMPUS dengan CELCOM... masih tak cukup 44 kali lagi.... lu orang tolong sambung laaaaa... biar cukup 44 kali biar betul2 terlungkup syarikat barua haramjadah umno tuuuu....  sebagaimana terlungkupnya Skinchan Ikan Terbakar sekarang ini..... hahahahahahaaaaaa..... CELAKA punya CELCOM....!!!!!

Jom ramai2 BOIKOT CELCOM.... Anjing Barua umno/barisan nasional... kalau boleh buat kempen BOIKOT CELCOM lagi bagus.... hahahaha....!!!!

CELCOM nak sangat jadi ANJING KURAP BARUA umno kaaaannnn.... Jadi la ANJING BARUA umno sepuas-puasnya....., jom ramai-ramai semua penyokong PAKATAN RAKYAT serta Kepimpinannya bertukar ke perkhidmatan TELCO selain daripada CELCOM...!!!!!

(tolong panjangkan mesej nih kepada semua sahabat dalam Pakatan Rakyat...) 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP