IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bukti dan Fakta Perumpamaan: Kenapa Bodoh Macam Umno...???

>> Saturday, November 24, 2012

Entry kali ini gua petik dari blog sahabat ini, saja jer.... nak membuktikan perumpamaan baru bagi menggantikan perumpamaan lama iaitu;

BODOH seperti LEMBU digantikan kepada BODOH seperti UMNO.

Ayat contoh berkaitannya seperti di bawah sebagaimana biasa, gua main rembat jer... dan gambar kebodohan Lembu yang cuba membodohkan rakyat pula seperti di bawah ini.

Cuma tanduk jer... belum tumbuh sepenuhnya... muakakakakaaaa....!!!!
 
Apabila Lembu buka mulut... maka hasilnya adalah untuk meLEMBUkan rakyat, lihat ayat yang berwarna merah;
Pas perlu menyertai Barisan Nasional (BN) jika mahu memastikan presidennya, Tuan Guru Abdul Hadi Awang berjaya menjawat jawatan Perdana Menteri.


Naib Ketua Umno Bahagian Marang, Razali Idris berkata, gabungan Pas dalam BN akan membantu menambahkan majoriti Melayu dalam Umno, sekali gus akan memungkinkan Presiden Pas untuk menjadi Ketua Tadbir Negara.

Menurutnya, Umno sudah tentu bersikap terbuka dan beliau yakin pimpinan parti itu juga akan menerima pemimpin Pas untuk memerintah negara, sekali gus lebih memartabatkan agenda Islam serta pelaksanaan Islam.
“Sekarang Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri adalah pemimpin Umno. Kalau Pas bergabung dalam BN, sudah tentu ia boleh dibincang. Mungkin pemimpin Umno jadi Perdana Menteri dan pemimpin Pas jadi Timbalan Perdana Menteri,” katanya.
Itu baru tahap Naib Ketua umno Bahagian kepala hotak BODOHnya sudah serupa LEMBU, yang atasannya pulak lagilah terlebih keLEMBUannya... yang bawahannya pulak... tak payah citer aarrr.... lu orang pun tau jawapannya... muakakakakaaaaa.....!!!!

Walaupun hal ini sudah dinyatakan oleh bekas mantan Presiden serta Pengasas umno baru iaitu SyaiTun MAHAdeath bahawasanya yang masih tinggal dan berada dalam umno itu adalah makhluk2 yang kurang cerdik.

Namun...., puak2 umno yahudi melayu laknatullah semua tu... tak pernah sedar tentang keBODOHan terlampau yang di amalkan oleh parti mereka selama ini...., jadi semoleknya jika Dewan Bahasa dan Pustaka dapat mengemaskini atau mengantikan perumpaan lama yang dah lapuk itu kepada peumpamaan baru yang sesuai dengan alaf ke 21 ini.
Nota: Mula-mula malaon lembu ni suruh PAS masuk Umno kalau nakkan Hadi Awang jadi Perdana Menteri. Tak sampai lima perenggan, tiba-tiba malaon Lembu ni kata kalau PAS dah bergabung dengan Umno, tak pulak bagi Hadi Awang jadi Perdana Menteri, alih-alih dibagi jawatan timbalan pulak!!!

Jikalau orang Umno termakan umpan malaon ni aku tak heran..., tetapi jikalau orang PAS yang nakkan sangat Hadi Awang jadi perdana menteri, inilah bukti depan mata kalau nak jadi BODOH macam Umno!!!!... Kah kah kah.... - sumber Jalan Pulang.
Sesiapa yang berasa diri nak jadi BODOH macam LEMBU... pergilah isi borang umno, masuk parti Melayu BODOH... bak kata SyaiTun MahaDeath....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP