IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Akta Hasutan Doa Kehancuran.

>> Monday, November 26, 2012

"Ya... Allah... Ya... Rabbul Jalil... yang memiliki Kerajaan Alam Semesta ini, Engkau hancurkanlah Parti umno dan sekutunya (barisan nasional) dalam PRU-13 nanti... Engkau binasakanlah pemimpin2 yang menzalimi rakyat, yang rasuah, yang merompak harta negara, yang berpura-pura menyayangi agamaMu demi kepentingan politik mereka, Engkau hancurkanlah juga pemimpin2 negara yang menghina Agama dan Rasul Mu. Enkau hancurkanlah semua akhbar pemutar belit yang menjadi lidah fitnah serta menyebarkan berita palsu dan penipu terutamanya Utusan Malaysia dan Berita Harian dan gantikanlah dengan Pemimpin2 yang perjuangkan Agama Mu dan memelihara Kebajikan Rakyat..."... Amin... Amin... Amin.....!!!!
Setiap hari itulah doa yang gua panjatkan ke hadrat Ilahi.... dan gua juga berharap semua rakyat Malaysia dapat memanjatkan doa masing2 demi menjahanamkan umno/barisan nasional dalam PRU-13 nanti.... kerana umno/barisan nasional sudah melampaui batas dalam pemerintahan mereka selama ini.

Jom... ramai2 kita berdoa setiap hari sehingga umno/barisan nasional di lenyapkan dari mukabumi Malaysia. Apa kita nak takut dengan pemerintah yang zalim sekarang ini... hanya doa sajalah senjata yang paling ampuh buat umat Islam. Bagi yang bukan Islam, lu orang berdoalah ikut kepercayaan masing2.

Lagipun Kerajaan barisan nasional tak boleh ambil sebarang tindakan beb..... melainkan jikalau PMnya nak jadi macam Firaun yang mengarahkan supaya semua anak/bayi lelaki di bunuh... hahahaha....

Selanjutnya..., lu orang boleh baca di sini.

Gua hanya kesiankan pada Ustazah cari makan dengan umno laknatullah tu...., dah tak jumpa sebarang dalil atau ayat untuk mengharamkan DOA supaya umno hancur... maka dengan kepala otak penipu dan nasihat apco agaknya... maka terpaksalah dia manipulasi alasan yang umno/kerajaan tidak ambil tindakan terhadap DOA tersebut sebagai usaha DAKWAH umno kepada rakyat....

hahahaha.... nampak sangat belajar agama tinggi2..., tapi hanya layak mengajar budak tadika sahaja. Dalam suasana ekonomi dengan harga barangan semakin meningkat ni.., gua ingat nak jual jer... ustazah ni kat siam, boleh dapat duit lebih sikit beb.... hahahaha...



Berapa harga pasaran sekarang eeekkkk... laku lagi ke...????
Opppsss.... harga pasaran Pelacur Politik berapa pulak eekkk....???? 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP