IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno/barisan nasional " 4T " Selamanya...!!!!

>> Friday, October 19, 2012

Gagasan NAJ1B... pulak daaahhhhhh.... hahahaha....!!!!

Cetusan idea dari seorang mamak pungkoq... Pangkoq, hahahaa... lu orang pun kenal perangai mamak kaaannnn... kalau bab bodek membodek punya pasal dah macam pilem Paria lagaknya... hahaha....

Hari ni gua tak mau kutuk Pemimpin Paling Bodoh Dalam Abad Ini.... pasal nak menghormati Hari Jumaat Penghulu segala hari. Lu orang baca jelah di sini macamana si terkutuk ini mengecewakan puak2 umnoporno/bn sendiri dengan secara tak langsung beb...

Bagaimana pun gua bagi 10 bintang kepada Mamak Zambry Kadiaq (Menteri Besar Haramjadah Perak) kerana berjaya dengan idea supermamakgabannya itu... bak kata beliau...;

Gagasan NAJ1B akan memperkukuh lagi slogan "Tiada Tertinggal Tiada Terpinggir" dalam memastikan semua rakyat mendapat nikmat daripada limpahan kemakmuran negeri di bawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional. - Sinar Hairan.
Gua namakan slogan di atas tu sebagai "4T"... kerana ianya memberi maksud "4"... secara lumrahnya masyarakat cina cukup tak suka dengan nombor "4" beb... kerana membawa pengertian "Sei = Mati" manakala huruf  "T" membawa maksud "Tenggelam"....

Dalam ertikata lain Menteri Besar Haramjadah Perak.... telah memberikan cetusan slogan yang mantop kepada NAJ1B supaya barisan nasioanal akan "Mati Tenggelam"... wa cakap luuuuu.... muakakakakaaa.....!!!!

Tak senonoh betul mamak pangkoq nih...!!!!
Sanggup Mughalazahkan NAJ1B sedemikian rupa.... kalau dapat tau kat Rosmah yang bini dia telah di Mughalazah dengan Menteri Besar Haramjadah Perak tuuuu... pasti Rosmah akan jawap balik....

Weiiii... MB Haramjadah Perak... "Hamka Chan sama luuuu...."... takpun Rosmah kirim Kad yang bertulis nombor "69".... mau terkucil Zambry Kadiaq di buatnya.... don't play... play... dengan Kak Mah tauuuu....!!!!

69... mughalazah sungguh puak2 nih... selalu bikin gua ketawa jelah... sunyi pulak rasanya jikalau barisan nasioanal/umnoporno lakhnatullah ini... 4T.... selamanya.... huhuhuhuhuuuuu....!!!!

Dengan Slogan "4T" juga... ianya membuktikan janji-janji barisan nasioanal adalah janji mughalazah (gambar atas) kerana masih ada yang ditinggal walaupun bn/umno dah "4T"... amacam...????

Nota: Hari ini gua bangga teramat kerana tiada satu pun perkataan "mencarut" kepada individu/partai yang gua paling benci selama ini.... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP