IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Matlamat Menghalalkan Cara (PAS)

>> Sunday, October 21, 2012

Bila sebut pasal "Matlamat Menghalalkan Cara".... zassssss.... terus kepala hotak shoot ke umno yahudi laknatullah... hahahaha...., pasal puak2 umnoporno nih spesies bedal jer apa yang ada... halal haram tolak tepi dulu... janji dapat apa yang diorang nak..., kalau tak caya pi tanya Isa Pendek Samad.

Lu orang nampak tak gambar kat atas tuuuu.... muakakakakaaaa...., gua saja jer nak bikin panas bahang bolasepak malam nih....!!!!

Kerajaan negeri Kelantan... PAS, pong.. pang.. pong.. pang... kali darap bahagi campur... konar kot mana sekalipun... zasssss... kepala hotak kata "Kerajaan Islam"... dan mengelarkannya sebagai "Serambi Mekah".... betul tak...????

Bab judi, arak, pelacuran, rasuah dan pelbagai yang di tegah agama... HARAM di Kelantan, tapi bila bab bermain Bolasepak dengan berseluar pendek HALAL la pulak.... hehehehe....!!!! So... apa macam beb... berseluar pendek main bolasepak apa hukumnya... Halal... Haram... Fasik... Tose... Capati... Roti Canai.... bla.. bla.. bla...!!!!

Semua jenis sukan tak haram.., cuma cara pakaian (bolasepak) pemain yang berseluar pendek tak menutup aurat tu... apa hukumnya eekkkk...., gua sekadar bertanya dalam konteks Fiqh, rakyat Malaysia majoritinya berMazhab Shafie dan mengaku dalam golongan yang berpegang kepada Ahlul Sunnah Wal Jamaah... tak caya tanya Najib Razak.


Eerrrr.... Tok Guru Nik Aziz tak pernah tegur atau melarang ke berseluar pendek untuk bersukan bolasepak.... apakata pencacai PAS pulak....., Pemuda PAS... amacam... ooppsss... Tantawi gua dah tau jawapan luuu..., Majlis Syura... amacam...??? Dewan Ulamak PAS... eerrr... ada ke...????

Ada yang terasa panas ke.... lek aarrr.... chill bro....!!!! Gua takda pun maki hamun seperti mana gua maki hamun umporno yahudi laknatullah.... hehehehe....

p/s: Gua yakin soalan susah macam ni... Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib Tun Razak aka Presiden umno Baru (1988) boleh jawap dalam tempuh 3 saat beb... hahahhaaaa....!!!!

(C++... gua tengah belajar metafora nih.. amacam...???)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP