IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamak Betina Sedang Auta Rakyat...!!!!

>> Thursday, October 11, 2012

Gua nak tanya, apa pandangan atau pendapat lu orang terhadap Sharizat Jalil nih... adakah mamak betina ni layak digelar sebagai seorang isteri dan ibu...??? Jika segala urusan keluarganya sendiri pun dia tak tau...????

Sebabnya berdasarkan soal-jawap mahkamah berkaitan songlap duit projek lembu fidlot... hehehehe... !!!!

“Setuju atau tidak, interaksi antara pasangan suami isteri itu penting sebagai pembangunan keluarga?,” soal Ranjit.

“Apakah anda sebagai Menteri Pembangunan Wanita mengaplikasikan prinsip itu?,” soal Ranjit lagi. (kedua-dua soalan nih langsung tak di jawapnya... bodoh punya bekas menteri)
hahahaha... mami lembu nih dah gagap beb... dah menjadi dasar keturunan/bangsa mamak, soal maruah dan malu letak tepi dulu... kepala mau kasi geleng2... kulit muka mau kasi tebal 14 inci sama tebal dengan kulit khinzir... asalkan janji boleh melepaskan diri... muakakakakaaaaa....!!!!

Jika sebelum ini walau tidoq sekatil dengan laki dia pun dia boleh mengatakan dia tak tau langsung pasal bisnes/projek cowgie laki dia...., yang dia tau... dia yang kena projek doggie atas katil... muakakakaaaa... apa punya auta laaaa... mamak betina nih...!!!!

Sekarang nih masih nak auta lagi beb..., lu orang tau apa dia kata kat Tuan Hakim (berdasarkan pada nama, mamak jugak beb... hahaha..) dalam mahkamah...??? Mami Lembu nih kata....;
Shahrizat memberitahu Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Vazeer Alam Mydin Meera bahawa beliau tahu anaknya bekerja di Phileo Damansara tetapi tidak tahu apa pekerjaan anaknya.
Weiiii.... lu orang percaya ka... dengan kenyataan Mami Lembu nih...., adusssss... macamana mami lembu nih dilantik sebelum ini sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, jikalau sebagai Ibu pun tak tau yang anak lembunya buat pekerjaan apa...., apakah keluarga dia sebuah keluarga lembu yang cacamarba...???

Bagi ucapan sana sini... nasihat kat keluarga orang pandai, padahal dia sendiri pun upside down wal cowgie wa cakap luuuuu.... hahahaha...!!!!

Sudah terbukti sekali lagi yang Menteri2 dari kalangan umno/bn nih semuanya pandai cakap tapi tak tau bikin apa yang dicakapkan.... dari PM sampailah jemaah menteri hinggalah ke akar umbi... wal bodoh al-bangang segalanya... hahahaha....

Tapikan... kalau lu orang tanya dengan Mahadeath pasal Sharizat nih... sudah tentu si Tua Kutuk tu akan kata "Shahrizat... adalah Menteri saya dulu yang paling jujur".... muakakakakaaaa....!!!!

Walau apa sekalipun, orang2 melayu dalam umno masih belum sedar diri lagi yang negara ini telah dijahanamkan oleh sekoq mamak bernama Mahadeath dan rakyat negara ini sedang di tipu dengan putar belit sekoq mamak lembu betina yang serba tak tau pasal hal keluarganya sendiri....!!!!

Jika rakyat Malaysia nak lihat banyak lagi penyelewengan dan korupsi yang dilakukan oleh kalangan Menteri2 Malaysia sejak zaman Mahadeath... tolong tumbangkan Barisan Nasional dalam PRU-13 akan datang.

Sembang banyak tak mau.... Mahkamah Tinggi tolong pastikan si Lembu Betina Sekeluarganya pulangkan balik duit Rakyat (Dana Projek) RM250 juta tuuuu... lepas tu diorang sekeluarga nak mampus ke... nak bunuh diri ke... itu diorang punya pasal, pi mampus laaaa... dengan keluarga penipu haramjadah tuuuu... penyangak dan perompak duit rakyat...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP