IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Harusani Dah Hilang, Hasan Ali Dok Celah Kangkang... hahaha...

>> Monday, October 22, 2012

Mufta Perak sedang kepong Jin Kerajaan Negeri Perak.

Mufta Perak... Harusanasini Cucoq Keria... telah di dapati hilang dari rumahnya sejak hari Khamis. Menurut sumber dari berita Fuckyou-up...., ianya mungkin ada bersangkut paut dengan kenyataan Presiden MCA iaitu Mr. Pornstar Malaysia berkenaan Hudud.

Wartawan media seperti utusan meloyakan, berita hairan, sinar hairan, kosmoq, news straight corner time dan banyak lagi kini sedang berkampung di hadapan rumah beliau bagi mendapatkan penjelasan berkaitan penghinaan Mr. Pornstar terhadap hukum Islam itu.

Sebelum ini beliau amat lantang sekali dalam soal agama dan akidah umat islam, kehilangan beliau masih menjadi misteri....

Mau penjelasan saya pasal Mr. Pornstar, bayar yuran konsultansi RM100k dulu. 

Seorang lagi pejuang Islam yang amat di kenali dan popular dengan publisiti murahannya ialah Hasan Anak Lucius iaitu pengasas NGO - JATI. Menurut sumber dari Agensi Berita Fuckyou-up juga melaporkan bahawa Pejuang Islam, Melayu dan Raja ini sedang bersembunyi celah kangkang bini nombor duanya semenjak Mr. Pornstar mengeluarkan kenyataan menghina hukum Islam.

Beginikah sikap Pejuang Islam yang kita hendak sokong... lupakan jelah... dengan bangsa Cina yang menghina Islam mereka Dayus... dengan bangsa sendiri mereka cuba memperbodoh-bodohkan pula.

Dengar citer KJ dan pemudanya nak demo buat tarian pungkoq depan rumah Mr. Pornstar... betul ke...????

Errr.... Zul Kulom dah mampus keeee.... tak dengar berita pun....??? Kalau dah mampus... bagitau la kat gua kat mana pusaranya... gua nak pi kencing berak kat situ.

Ibrahim Ali Al-kataki... dah kena lenyek dengan lori ke...???? Cuba check kat IJN... kot tersesat lompatan ke situ pulak dia... hehehehe...!!!!

Najib Razak dan Ahli2 umno yang lain...???
Aaaahhhh... jangan harap laaaa... diorang semua tu spesies yang mengaku diri sebagai melayu. Tapi jenis melayu dayus yang takut pada cina... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP