IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Datang Nak Cabut Nyawa Luuuu... Dah Ready Ke...???"

>> Tuesday, October 09, 2012

“And I don’t want to be like some senior politicians who insist on calling the shots long after they’ve handed over the reins,” he said. - gua cilok dari sini.
Tapi itu olang tua gileeerrr... kuasa masih tak paham2 lagi kaaa...???? Apa ka nama... apa ka nama... ohhhh.... Mahadeath Kutty Kerala...., bahasa melayu tarak paham... bahasa ingelish pun tarak paham... apa bahasa dia ada paham aarrrr.....!!!!

Sudah tua... kubur kata mari mahligai harga berjuta pun dah kata pi berambus la weiiii.... tapi masih nak menyemak dan buat onar tentang politik malaysia..., si lakhnat tua kutuk nih lagi nak ugut rakyat Malaysia kononnya sesiapa yang sokong pembangkang seolah menyokong penyangak matawang si Soros tuuuu.... hahahaha... mamak haramjadah yang mengaku melayu nih masih nak main tempo tahun 80an - 90an zaman dia jadi PM.... muakakakaaaaa....!!!! Bak kata Mustafa Ali,
“Saya tidak sangka sama sekali beliau sanggup mengeluarkan kenyataan itu. Hujah beliau sudah seperti Ahli Jawatankuasa Kemajuan Kampung pula, tiada langsung nilai intelek,” katanya kepada Sinar Harian Online.
Muakakakaaaa...!!!! Negarawan kejadah apanya si Mahadeath tuuuu... punahrawan negara ada laaaa.... hahahaha... tuduh Soros penyangak matawang... sedangkan dia sendiri penyangak matawang dalam negara... tak caya pi tanya Nor Mohamad Yaacob... RM30 billion wang negara lesap beb....!!!!

Kononnya sebagai Perdana Menteri terhebat dan cerdik di Malaysia... padahal dengan Ling Liong Sik pun si Mahadeath kena kencing dalam Mesyuarat Kabinet isu PKFZ.... hahahaha... cerdik kejadah apanya.., ataupun cerdik sama2 subahat rembat duit rakyat RM12 billion.

Apalah sangat nak dibanggakan dengan si Mahadeath tuuuu... dialah malaun perosak negara sejak 1981 hingga 2003, itu tak masuk lagi isu Lingam.. korek.. korek.. korek..., isu BNF... isu Perwaja Steel... dan banyak lagi laaaa.... masakan tidak Tun Salleh Abas dan 5 orang lagi Hakim Kanan yang di pecat oleh Mahadeath pada 1988 dulu mendapat pampasan RM10.5juta.
Seperti kata, Bekas Hakim Mahkamah Agung, Tan Sri Azmi Kamaruddin mendakwa, Dr Mahathir mahu meminda Artikel 121 dalam Perlembagaan Persekutuan - satu peruntukan mengenai pemisahan kuasa antara badan perundangan, badan kehakiman dan kerajaan. - sumber kejahatan dan ketamakan Mahadeath.

Dalam bab hukum-hakam Islam dan Nabi Muhammad SWA, apa yang dia tak kutuk dan hina...???? Sedangkan anak dia sendiri yang jadi Pengarah Syarikat Arak San Miguel pun dia tak boleh nak nasihat, inikan pulak nak nasihat rakyat Malaysia supaya jangan buat perubahan Kerajaan dalam PRU-13 nanti. Pi mampuih laaaa... dengan orang tua kutuk nih....!!!!

Pinjam bahasa Najib Razak sekejap, "Haramjadah" sungguh laknat bernama Mahadeath Kutty nih.... dasar mamak menumpang dalam negeri/negara melayu...!!!!

Apa yang dapat disimpulkan di sini, segala apa yang dimerapukan oleh Mahadeath Kutty Kerala selepas letak jawatan PM pada 2003, adalah untuk menutup segala kepincangan dan kerosakkan yang dia lakukan sepanjang menjadi PM selama 22 tahun.

Gua harap Najib Razak dapat selaraskan dan kurangkan subsidi kepada Mahadeath dan Muhyiddin Yasin.... hehehehe... kalau Najib Razak tak mampu lakukan, biarlah Rosmah Mansor adjust... hahahaha... sekali Kak Mah pam... terangkat adrenalin Mahadeath and terus Evildeath.... RIP... muakakaka....!!!!

Kak Mah penyelamat Malaysia dari kerakusan kuasa Mahadeath wa cakap luuuuu.....!!!!

Bebaskan minda kita dari politik penjajahan umno dan Mahathirisme.... ubah Malaysia daripada politik perkauman ciptaan umno dan bebaskan ilmuan agama kita daripada politik kotor umno... selagi ada umno... selagi itulah rakyat khususnya bangsa melayu akan tetap mundur dan merempat kecuali kroni dan keluarga pemimpin umno sahaja yang kaya raya....

Hanya melayu2 bangang jer... yang taksub sangat dengan Mahadeath dan umno, perghhhh... kononnya tanpa umno melayu akan pupus.... muakakakakaaaa.....!!!! Lick my asshole laaaaa... to those melayu2 bangang tu.... terutamanya melayu saluran 1.... hahahaha....!!!!

Tapi gua yakin... lepas PRU-13, for sure Mahadeath will die..... and "Don't Cry For Me Argentina".... kah.. kah.... kah....

So... kepada Mahathir Mohamad... lu tak payah laaaa... nak perbodohkan rakyat Malaysia dalam abad ke 21 nih..., lu punya kepala hotak auta keling mamak paria dah tak laku dalam zaman millennium nih... lu boleh simpan lu punya ugutan tu sama Ibrahim Ali, Hasan Ali, Muhyiddin Yasin, dan penyokong setia lu yang takda kepala hotak tuuuu.... dan kuncu2 penyangak harta negara selama nih... hahahahaha...!!!!

Nanti gua calling2 Malaikat Izrail.... suruh pi ketuk pintu Mahligai Jutaan si Mahadeath nih.... keh...keh...keh...., lu orang bayangkan Mahadeath buka jer pintu....

"Salam bro... gua Malaikat Maut, gua datang nak cabut nyawa luuuu... dah ready ke...???"

"ahhh... apa dia... apa ka nama... apa ka nama....????"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP