IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Contoh Yang Elok... Kita Hormat.

>> Monday, October 29, 2012

Kalau nak jadi Ketua Agama Islam, mesti arif dan tau segala hal tentang Agamanya. Menjadi contoh kepada rakyat dan mempunyai ciri-ciri Pemimpin Islam. Yang Mungkar di jauhi....

Barulah rakyat tunjukkan rasa Hormat dan mendoakan kesejahteraan Sultan/Raja mereka... malahan setiap Jumaat Khatib dah habis berdoa untuk kesejahteraan Raja/Sultan... makmum pula masih tak habis2 lagi mendoakan... betapa sayangnya rakyat pada Raja/Sultan mereka.


Bukannya seperti sesetengah Raja/Sultan tuuuu... dah laaa... perangai macam haramjadah, kehidupan tak seperti orang Islam, ada hati pulak nak jadi Ketua Agama Islam. Sedangkan anak bini sendiri pun tak terIslamkan lagi, arak dan betina jangan citer aarrrr....

Macam tu punya akhlak setakat jadi Raja/Sultan boleh laaaa.... lanun, penyamun dan penyangak pun ramai jadi Raja/Sultan. Kalau nak jadi Ketua Agama Islam.... tuuuu.... sendiri mau ingat laaaa... layak ke.... hehehehe...

Tapi apa boleh buat... dah spesies muka takda kemaluan, berasa diri tu besar sangat dan tak boleh disentuh... apatah lagi kaki bodek punyalah ramai.... bila rakyat tegur sikit terus kena cop derhaka... pundek diorang laaaa....!!!!

Perlukah mendoakan kesejahteraan Raja/Sultan yang perangai macam Seltan....??? Kaki bodek dan Ketuanan Melayu akan kata "perlu" beb... kononnya suatu hari nanti Seltan2 tu akan berubah... hahahaha....!!!!

Salute..., Respek... serta Salam Hormat kepada Sultan Kelantan dan Sultan Terengganu.
Seltan2/Raja2 yang lelain tu sendiri mau ingat laaaaa.... ubah dulu perangai kalau ada hati mau pegang jawatan Ketua Agama Islam.

Itulah sebabnya kita perlu membaca Buku ini, supaya tidak tertipu dengan lakonan mereka yang bergelar Sultan/Raja...

p/s: Itu belum masuk bab "Apa Sumbangan Raja/Sultan kepada Rakyat".... sebab sekarang nih asyik rakyat jer... yang menyumbang pada diorang... hahahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP