IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing umno Kronik di ICU...!!!!

>> Wednesday, October 17, 2012

Saya tetap dengan PAS, tak akan masuk Umno. - Mkini.

Ptuiiii.... khaaaakkkk ptuiiii.... khaaaaakkk... ptuuuiiiii.... (pekat berlendir tepek kat muka haramjadah anak Ali tuuu....)

Dasar petualang Agama, lebih hina dari babi hutan dan babi kandang ada hati nak bersama PAS... pundek haramjadah celaka sial punya statement.... anjing nih takda maruah ke... tak cermin muka dulu ke sebelum keluarkan statement meloyakan tuuu.... khaaakkk ptuiii... ptuiii... ptuiii...!!!!

Menatang nih kalau terserempak dengan dia kat mana2 sekalipun, ludah kan jer.... biar dia tau dia punya maruah sudah sampai kat tapak kaki dan layak di bagi penerajang jer... tak pun bagi kain kapan suruh dia mampus cepat sikit... hahahaha...!!!!

khaaakkk ptuiii... khaaakkk ptuiiii... berjuta kali lagi kepada malaun haramjadah tuuu....!!!!

Gua yakin statement haramjadah tu adalah untuk menyelamatkan kawan haramjadahnya juga iaitu si lidah panjang dan pemimpin atasan UG dan juga menarik perhatian ahli PAS kononnya haramjadah tu masih relevan lagi.
"Saya akan tetap bersama PAS dan tidak akan menyertai Umno. Justeru, keputusan saya perlu dihormati semua pihak,"
Takda siapa lagi yang nak hormat pada keputusan haramjadah nih... setakat nak menjual, takda siapa yang nak beli pun beb... kalau dah jadi sialan tu... sampai mampus laaa... lu punya muka ada tanda sial.... hahahaha....!!!!

Makhluk Haramjadah seperti anjing umno nih... sepatutnya kita DOA kan supaya disentap oksigennya secepat mungkin semoga tak banyak buat dosa kepada umat Islam Malaysia. Dasar cakap berbelit-belit macam lidah biawak, asyik nak perdayakan orang dan menipu... khaaakk.. ptuiiii...!!!!


Jikalau Malaysia takda undeng2 memang dah lama gua ikat anjing umno nih kat tiang macam dalam gambar, lepas tu lepaskan kerengga biar dia meracau sampai mampus... hahahaha.....!!!!

Kesimpulannya dan moral of the cerita..., jangan jadi Anjing umno, hanya makhluk2 bodoh dan bangang jer yang percaya dengan Anjing belaan umno nih... hahahaha... !!!!

Persoalannya kenapa Dewan Ularmak PAS tak pecat si lidah panjang seperti mana diorang pecat Anjing umno nih... bukankah si lidah panjang tu pun sebahagian daripada Anjing umno..????

Porak perandakan Dalaman PAS adalah Agenda utama umno... apatah lagi dalam Dewan Ularmak masih ramai lagi pro-UG... melainkan Dewan Ularmak sanggup menjadikan si lidah panjang sebagai kambing hitam... hehehehe...!!!!

Jadinya... Anjing umno nih adalah perantara dengan si lidah panjang yang memainkan peranan halus sebelum Parlimen di bubarkan... politik beb... politik...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP