IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melaka Darul Pondan...????

>> Saturday, September 08, 2012

Mengikut laporan THE STAR 4 October 2011 di atas, pondan2 di Melaka sedang menghadapi masaalah untuk menjalankan "perniagaan" mereka di Taman Melaka Raya.

Ini kerana pondan-pondan dari luar negeri sedang menjajah tempat biasa itu dan menyebabkan pondan2 tempatan terpaksa lari ke tempat lain.

Kebanjiran pondan dari luar negeri ini sangat2 tidak disukai oleh pondan-pondan tempatan. Namun, pondan2 ini dilindungi serta bilangan mereka terlampau ramai.

Akhirnya, pondan2 tempatan terpaksa mengaku kalah dan melarikan diri ke tempat lain. Gua tak tau berapa Kerajaan Melaka (UMNO) dapat dari industri pondan ni, tapi takkan kerajaan UMNO Melaka tidak maklum berkaitan dengan aktiviti pondan di Taman Melaka Raya.

Dalam UMNOporno sibuk memfitnah Anwar meliwat Saiful, rupa-rupanya mereka sendiri membela industri pondan di Melaka.

Sumber di petik dari Malaysia Wave.

Bagaimanakah paras rupa wajah Pondan...????
Adakah seperti ini...????

Atau yang ini....!!!!

Selepas nih...., kita kena gelarkan Negeri Melaka "Darul Pondan". Walau isu yang di laporkan sudah hampir satu tahun, apakah ada atau tidak penguatkuasaannya atau masih berleluasa.... hahahaha....!!!!

Mana gang2 Melaka nih... betul ke negeri lu orang "Melaka Darul Pondan"... cer citer sikit...????

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Saturday, September 08, 2012 2:20:00 AM  

Terbakar mata gwa membaca. Tp gwa tetap waras n terima realiti yg negeri gwa berlambak pondan, bapok n mak nyah. Kalo lu lepak melaka raya, lu blh teka pelanggan mereka ni...sedih wo. Yg puak agama langsung xnampak bkerja. Industri ni mmg maju kat melaka. Nafsu punya pasal sebat semcm je. Masa gwa belajar dulu pernah la smp melaka tgh mlm. Puak2 pondan ni dok ngorat gwa, terus gwa baca yasin. Skali pondan tu sound gwa, "kami bukan syaitan la bang". Masa tu terus gwa lari n digelak kow2 puak pelik tu. Lari takut kena rogol wei

Isa Saturday, September 08, 2012 7:22:00 AM  

E_100(Tiger iii) commented on Melaka Darul Pondan...???? - IkutSukaAku-Isa:

tang pic kak najib tu...kopek dia tu transplan ka semula jadi ka?hak hak hak hak...

Anonymous,  Saturday, September 08, 2012 8:09:00 AM  

Terbaekkkkkk! !!!!

Anonymous,  Saturday, September 08, 2012 8:25:00 AM  

ya saya udah komenter ya pada situs itu parapukari terkait hal ini. Saya bilang sama dia , kapan malaka mau jadi propinsi Malaka Darul pondan ya ato orang indo bilang BANCI.

Saya fikir folower umno gak ngerti apa yang diperjuangkan oleh mereka ya. Mereka mau supor petinggi mereka yang rame korupsi tapi diri mereka sendiri hanya pake mobil kancil aja ya. Salam .

opisboi Saturday, September 08, 2012 10:53:00 AM  

tak akan hilang POndan di Melakaa....strategi ali ketam membawa pelancung luar negara berjaya termasuk pengimpotan pondan 2 utk santapan ahli penyokong seytan..adakah mahadeath ketua black metal malaysia?

tamam Saturday, September 08, 2012 1:09:00 PM  

bang. apsal blogroll kt bwh skali dah xde. ssh la cmni nk tgk entry2 blogger lain. blog ni je la yg saya slalu rujuk. kasi tarok balik la bang.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP