IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom... Bunuh umno/barisan nasional...!!!!

>> Sunday, September 16, 2012


Gua nak cerita banyak pun tak guna beb..., dah naik meloya.. bertambah.. tambah.. punya jijik dengan perangai bangsat-bangsat haramjadah daripada umnoporno laknatullah nirojim, puak2 laknat Perkasa termasuk Presidennya si Katak Tua Kutuk Ibrahim Ali dan juga si tua kutuk tak sedar diri bernama Hasan Ali.

Puak2 laknat inilah yang kononnya perjuangkan bangsa dan agama... tapi semuanya bercakap atas kepentingan politik masing2. Melalak melolong pertahankan agama itu dan ini pelbagai..., macam sial haramjadah jer.... lolongan longkang diorang semua.... hahahaha....!!!!

Oooppssss... tak lupa juga selain daripada puak2 politik anjing + babi + syaitan = umno, di atas tuuu..., perkara sebegini pun selalu jugak menjadi salakan blogger2 umno yang kononnya sayangkan Islam.... muakakakaka....!!!!

Tapi bila pemimpin diorang menghalalkan perkara nih... diorang punya teloq pun tersangkut kat pokok mengkuang beb... tak berani nak melalak lebih2... sebab nanti takut wang upahan kena catu hujung bulan... muakakakakaaa...., terputus pulak stok beer diorang hahahaha...!!!!

Perjuangan yang selalu diorang lolongkan kononnya ikhlas sebenarnya adalah perjuangan yang penuh hipokrit dan demi wang semata-mata... ikhlas yang di laungkan hanyalah omongan kosong bagi menipu rakyat... piiiraaahhhhh....!!!!

Bila ada dikalangan YB PR yang berbangsa asing masuk Masjid tak tutup aurat... lu orang tengoklah lolongan anjing2 umno tu punyalah kuat..., sampai masuk suratkhabar penchachai lagi.

Bila yang ini... keturunan moyang penjajah haramjadah diorang masuk masjid... mana pergi semua anjing2 umno, perkasa, hasan ali dan blogger2 umno porno laknatullah tuuuu...., takan menyorok dalam tong taik kot....!!!!

Kesimpulannya disini... kepada semua pembaca rakyat Malaysia yang dikasihi.... lu orang sendiri dah nampak kaaannnn... betapa hipokritnya (pura-pura) puak2 laknat tu dalam bab agama..., lagi mau sokong kaaaa...????


Sebagaimana lu orang semua BOIKOT.... restoran Sekinchan Ikan Bakar, restoran mamak, utusan melayu dan akhbar2 penchachai yang lain.... seperti itulah juga lu orang WAJIB BOIKOT... BLOG-BLOG umno dan juga parti umno laknatullah nirojim aka barisan nasional yang banyak menipu dan auta.

MAMPUS umno aka barisan nasional, NEGARA BERTAMBAH MAJU, RAKYAT SEJAHTERA....!!! Tak percaya cuba bunuh umno/barisan nasional dan lihatlah hasilnya...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP