IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syaitannya Umno... hahaha..!!!!

>> Sunday, August 26, 2012

Dalam kereta dengar radio dung dang dung dang... tiba2 terpacul satu iklan yang berbunyi..:

Wanita: Apa yang awak tahu pasal "Merdeka"..???
Lelaki : Negara kita bebas dari "Penjajah"..!!!

Lepas tu ada lagi pertanyaan dan jawapan... tapi lebih kepada bodek kerajaan BN jelah.... bangangggg... punya iklan..!!!!

Teringat pulak isu Merdeka tahun lepas di mana ada 3 ekoq keldai umnoporno yang sekoqnya bertaraf Profesor Emiritus dan 2 ekoq lagi bertaraf Profesor KangKong yang mengatakan "Negara Kita Tak Pernah Di Jajah".

Selagi negara ini ditakbir urus oleh Keraaaaa..jaan BN/UMNO, selagi itulah kita sebagai rakyat Malaysia ditipu oleh umno/bn. Mangkuk2 ayun yang berada dalam umno/bn adalah penipu dan pemutar belit sejarah.

Umno sebenarnya adalah talibarut Penjajah British, mendapat kemerdekaan atas ihsan British dengan perjanjian yang menyusahkan orang2 melayu sekarang ini. Kalau tak percaya itulah yang diperjuangkan dan menjadi lolongan Hasan Ali, Ibrahim Ali sekarang ini.... hahahaha...!!!!

Apatah lagi..., persekongkolan umno british dipersetujui oleh Sultan/Raja2 Melayu pada masa itu, demi mengekalkan kuasa dan gila takhta, diorang sanggup mengadaikan maruah bangsa kepada british... hahahaha..., kalau yang ini pun lu orang tak percaya... selusurilah sejarah Raja2 Melayu yang dok ada sekarang ini..., semuanya yang ada sekarang adalah Raja2 Kincing Kuat... iaitu Raja2 atau Sultan2 lantikan British... muakakakaaa...!!!!

Berbalik kepada definisi perkataan "Merdeka", untuk mendapatkan kemerdekaan mestilah terhasil daripada sebuah "Perjuangan"... dan siapakah "Pejuang-Pejuang Kemerdekaan" itu..???

Inilah wajah2 pejuang yang menentang "Penjajah"... dan bukannya umno. Malangnya akibat persetongkolan Sultan/Raja2 Melayu dengan British pada masa itu telah menjadikan "pejuang2" ini sebagai Pengkhianat dan Penderhaka. Memang jahanam puak2 tu semua... semoga mereka yang menjadi talibarut penjajah ditempatkan dalam neraka jahanam...!!!!

Jika umno zaman Dato Onn iaitu umno spesies barua british (penjajah) telah diharamkan pada 4 Februari 1988 , apatah lagi umno haramjadah yang ditubuhkan oleh Mahadeath Kutty pada sebagai "umno baru" pada 13 February 1988. So... apa yang anjing2 umno dok melalak sebagai kononnya dioranglah pejuang kemerdekaan...??? Yang gua tahu umno ini adalah sebuah Parti Rasis, Perosak Bangsa dan Agama Islam selama ini.

Kesimpulannya..., apa yang lu orang baca dalam senarai tokoh2 kemerdekaan yang ada menyebut nama2 tokoh dalam umno, itu semua adalah pembohong dan penipuan sejarah yang digarap oleh umno haramjadah. Tokoh2 umno adalah pengecut dan tarak teloq untuk angkat senjata menentang Penjajah.

Jadi apa yang umno dok menyalak selama ini adalah retorik sahaja, dengan bantuan internet kita kini dah tahu betapa jijik, kotor dan syaitannya umno selama ini bak kata mantan presidennya yang menubuhkan umno baru pada 13 Februari 1988 iaitu Tun Azazil ibni Tun Iblis San Miguel.

Oleh sebab itu rakyat Malaysia WAJIB menumbangkan Keraaaa..jaan Barisan Nasional dalam PRU-13 akan datang. Janganlah kita melantik Syaitan2 menjadi Peneraju Kerajaan Malaysia kerana kita semua sudah tahu bagaimana akan sifat dan perangai Syaitan seperti yang telah termaktub dalam Quran dan Sunnah.

Di bulan yang mulia ini marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah kepada Pejuang2 Negara yang telah berkorban nyawa dan terkorban dalam menentang Penjajah tanahair ini.

Dan marilah kita sama2 kencing kat kuburan talibarut penjajah.... muakakakakaaaa... ada berani ke...??? Gua nak pi kencing kat kuburan Sarjan Hassan, pasal dia jadi askar british lawan Jepang... hahahaha...!!!!

Nota: Siapa lawan British jadi "Pengkhianat"... hahahaha... siapa sokong British jadi "Pejuang Negara". British tu siapa eeekkkk....???? Orang umno mesti tak boleh jawap soalan tu kannnn...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP