IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perniagaan Baru... Untung Juta-Juta..!!!!

>> Wednesday, August 15, 2012

Ada member sorang nih... dari Puchong, punyalah bersusah payah dah makan tahun dah dia punya kes nak tuntut 2 juta hengget punya pasal. Duit tu pulak hasil usaha kerja yang dilakukan untuk umno... lastly kena kencing dengan PakLah..., sampai lelah member nih mengejar hutang dia dari umno laknatullah yang pandai berhutang tapi tak reti nak bayar...!!!!

Memang Bangsat... Haramjadah... Celaka Laknatullah... partai yang bernama United Mamak Naina Organisations nih....!!!!

Ada pulak sorang malaun tu... mengaji kitab kuning berbakul2, sampai dapat gelaran Tok Guru Pondok..., hanya dengan menjual dan berniaga agama jer.... dapat payment 2 juta hengget..., tak perlu bersusah payah, modal air liur dengan muka tebal kulit babi 14 inci... dapat 2 juta hengget, senang punya business....

Dalam filem 3 Abdul, Husin Lempoyang ada sebut "Berniaga Orang Lebih Untung dari Berniaga Unta... Wowww...!!!!"... hahahaha....


Dalam abad ke 21 nih... semuanya sudah terbalik, "Berniaga Agama Lebih Untung dari Berniaga Orang"... beb.... hahahaha...!!!!

Gua rasa gua pun nak terjun dalam bidang perniagaan "Jual Agama" nih.... masssyyyyuuukkkk.... wa cakap luuuu...., tapi gua tak mau tampal muka gua dengan kulit babi macam Tok Guru Pondok kat atas tuuuu.... muakakakakaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP