IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ohhh... I... See....!!!!

>> Thursday, August 16, 2012


Kah..Kah..Kah.... kita bantai ketawa guling2 terlebih dahulu.

Dengan tak mau membangangkan diri gua dan lu orang semua... bolayan jelah dengan Ohhhh.. I... See.... (OIC -Organization of Islamic Conference), sebuah pertubuhan bangang orang2 Islam sedunia... hahahaha...., punyalah ramai umat Islam terbunuh seluruh dunia... Pemimpin2 Negara Islam nih setakat Ohhh... I... See....!!!!

Bagi gua semua tu hanyalah wayang dan puppet semata-mata sebagaimana Islam yang di amalkan oleh sebuah negara Islam bernama Malaysia... kah... kah... kah....

Pong..pang.. pong.. pang... lastly tunduk jugak kat yahudi Amerika Syarikat.... warrggghhhh.....!!!! Bodohnya Pemimpin2 Negara Islam termasuk Pemimpin Malaysia.... hahahaha...

Jangan pergi jauh2 laaaa..., tengok cara Islam di Malaysia sudah laaaa...., ambil contoh Islam umno dengan Islam Pas, dung dang dung dang.... Islam Pas muslimahnya bertudung dan nampak jugak tangga masjid.

Jika Islam umno... satu contoh ketara macam Rosmah Mansor, pi Mekah bertudung litup... balik Malaysia rambut mengerbang macam Mak Lampir... muakakakaka... atau contoh macam Siti Nurhaliza... perghhhh... tak bleh dijadikan role model muslimah Islam langsung wa cakap luuuu.... jahanam... wal punah ranah... hahahaha....!!!!

Itu belum lagi bab Arak dan Judi.... untuk dijadikan contoh sebagai sebuah negara Islam, jadi setakat ini jangan pandang dunia... cuma pandang Malaysia sudah laaaa.... bagaimana nak tegakkan sebuah negara Islam jika perlaksanaan tuntutan dalam Agama itu sendiri pun tak boleh dilaksanakan...????


Siapa yang jadikan Islam di Malaysia sebegitu...???? Lu orang tanyalah Perdana Menteri Malaysia dan Ketua Agama Islamnya. Tapi seratus peratusnya terjadi cacamarba Agama Islam di Malaysia nih... lu orang tanyalah umno laknatullah...!!!! Sebab selama ini (55 tahun) umni/bn yang memerintah.

Apa yang boleh dikatakan ialah..." Ohhh... I... See..."....!!!! itupun lu orang mau sokong lagi umno... pengkhianat bangsa dan agama.

Sesiapa yang ada nombor telefon Najib Razak, call dia dan suruh balik Malaysia jelah.. tak payah nak bersidang kat Arab Saudi tu kalau setakat endingnya "Ohhh... I... See...", perabih duit rakyat jer...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP