IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Cibai & Entot-Entot" - Jadi Bahan Ketawa.

>> Wednesday, August 15, 2012

Hahaha... petang tadi gua sembang dengan Da Engine (Black), dia kata dia on d way jemput Abby Abadi di Section 25 Shah Alam, dan gua terus sound suruh dia hantar Abby Abadi kat rumah gua.

Bukan nak buat apa pun..., saja gua nak pinjam sekejap jer..., nanti gua pulangkan balik hehehhe...., lepas tu Black bagitau gua satu cerita dalam Mahkamah.

Katanya Pemerhati dalam Mahkamah yang bersidang dalam kes Rais Yatim dan Blogger Sharpshooter gelak sakan apabila Pendakwaraya Abdullah Shafie membacakan komen gua berkaitan Robekngah.


Rupa2nya si Hakim dan Pendakwaraya pun tak paham perkataan "Cibai dan Entot-Entot" yang gua gunakan... hahahaha... apa punya bingai laaaa... diorang tuuu... muakakakaaaa....!!!!

Tapi... apa yang gua nak sampaikan di sini sebenarnya perihal pemahaman bahasa golongan "Elitis" dan juga "Marhaen". Dari situ sahaja kita boleh melihat bagaimana undang2 dilaksanakan oleh golongan Elitis terhadap golongan Marhaen.

Sebabnya golongan Elitis seperti Tuan Hakim tidak dapat menyelami situasi serta keadaan yang di hadapi oleh golongan Marhaen dalam setiap kes yang dibicarakan.

Dan sebab itulah... jatuhnya hukuman kepada seorang Imam yang melemparkan kasut terhadap Tuan Hakim, dan sebab itulah juga terpenjaranya seorang bapa yang mencuri satu tin susu buat anaknya yang kelaparan.

Tapi apa boleh buatkan... spesies elitis yang breakfast, lunch and dinner jenis makan dengan sudu dan garfu nih mana pernah paham dengan spesies marhaen yang makan mengunakan jari tangan, jauh bezanya tuuuu....

Itulah pasal jika sebuah negara yang mengaku Negara Islam tidak mengamalkan undang2 Islam sepenuhnya... masih lagi berbangga dengan undang2 sekular peninggalan Bapak Penjajah british diorang yang tak pernah menjajah Tanah Melayu (Malaysia)

Bodoh punya umno...!!!!

Dan lagi satu gua nak bagitau, kalau puak2 umnoporno yang dulunya tegar dan sekarang nih dah pencen, nak cuci dosa tak perlu bersusah payah beb... masuk jer PAS... kompom lu orang Fitrah kembali beb.... hahahaha...!!!

Nota: Buat Din Binjai dan juga keluarganya, bersabar jelah... apa boleh buat benda dah terlajak beb..., pasti ada hikmah disebaliknya dan si botak anak yatim tu pasti akan menerima pembalasannya nanti..., marhaen lawan elitis.... mana pernah menang beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP