IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ghairah Terlampau...!!!!

>> Tuesday, July 31, 2012

Ada member2 yang bertanya sama gua, kenapa tiada posting berita keluarnya YB-YB bn di Sabah..???

huhuhu..... errmmm, ramai sangat yang teruja dengan pengeluaran makhluk2 yang tengah hot namanya sekarang nih di Sabah... hahahaha..., gua pun bangga juga kerana dari satu sudut gua nampak makhluk2 tu semua berkemungkinan besar sudah ada akal untuk berfikir bahawa barisan nasional aka umno dah tak boleh diharapkan untuk membela rakyat, melainkan membuncitkan perut diorang dan kroni2 diorang jer..., khususnya di Sabah seperti si Perompak yang ada Lesen Besar iaitu Musa Aman (sedara Gani Patail).

Dalam keterujaan ramai itu, gua tetap berhati2 untuk memberi ulasan kerana gua bukannya percaya sangat dengan YB-YB dari barisan nasional aka umno nih..., al-maklumlah penasihatnya adalah APCO (siapa APCO lu orang carilah sendiri).

Dari sumber risikan Polis, Tentera, Majlis Keselamatan Negara dan juga survey yang dibuat oleh pelbagai pihak, laporan mengatakan bahawa barisan nasional dalam bahaya beb... natijahnya PRU-13 ini bn akan bungkus....

Memandangkan hanya tinggal 9 bulan sahaja lagi untuk tarikh akhir pembubaran Parlimen (April 2013), mustahil atau tidak wayang tinggi productions arahan penasihat israel dimainkan dari sekarang. Apabila tiba hari mengundi nanti dan ditakdirkan barisan nasional tumbang.... maka YB-YB yang dah keluar ini akan lompat kembali kepada barisan nasional... so amacam...????

Ohh... yeaaa..., perkara itu tidak akan berlaku jika keterujaan terlampau Anwar Brahim dan Pemimpin2 PR yang sewaktu dengannya bersikap bijak dengan tidak mencalonkan bekas2 YB bn nih atas tiket PR, apatah lagi jika ianya Bebas... anytime jelah.. hehehehe...

Selebihnya lu orang boleh fikir sendirilah... lagipun masa gua tengah draft entry nih... sekejap taip sekejap tinggal.. blog C++ dah keluarkan isu nih... padahal kami tak pernah mengenali sama satu lain melainkan melalui alam maya nih..., mungkin kepala otak dia dengan kepala otak gua lebih kurang sama jer... geniusnya mengalahkan kepala hotak paparogol dan penchachai umno yang penuh dengan bahan2 porno serta seks... muakakakakaaaa...!!!!

Sebabnya... kami tak teruja langsung terhadap musuh dan pemimpin politik beb...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP