IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anwar Mengongkek Lagi...????

>> Sunday, July 15, 2012


Gua dah katakan di sini, kalau nak rakam video Anwar tengah mengongkek jemputlah blogger PR sekali... barulah terbukti kebenarannya... hahaha...!!!

Tapi kalau perkara ini diedarkan oleh pihak2 yang tidak diketahui, yang kononnya pihak neutral maka jawapannya.... pihak neutral itu pada namanya sahaja, hakikatnya tangan ghaib sebalik tabir sudah tentulah umnoporno... muakakakakaaaa...!!!!

Kerana siapa yang tidak kenal dengan umno dan seksnya... macam aur dengan tebing... macam isi dan kulit sememangnya tak boleh dipisahkan lagi. Lagipun sejarah telah membuktikan bahawa umno ini memang terkenal dengan cara politik kotor mereka dan isu yang melibatkan seks adalah perkara utama untuk memusnahkan imej musuh mereka.

Kalau setakat CD Video tu di cetak di Thailand, maka sudah tentulah pelakonnya adalah wajah2 seiras dengan mangsa yang diorang fitnah, bikin blur sikit pilem tu dan dalam hitam putih... so... what is that beb...!!!!

Semua orang tau di Thailand semuanya ada beb... kalau Najib Razak nak buat pembedahan jantina untuk menjadi Menteri Bangunan Wanita pun boleh beb....!!!! Kak Mah pasti setuju wa cakap luuuu.... hahahaha....!!!!

Sebagai contoh, jikalau gua spesies ada status/ikon seperti Anwar Brahim nih, yang sentiasa menjadi perhatian media dan paparazi serta juga musuh2 politik gua, jika gua nak buat jahat gua akan diam2 menghilangkan diri tanpa pengetahuan sesiapa..., baeekkkk... punyeaar sambar pelacur Uzbekhistan gred A class... balun cukup2 sampai puashati.

Lepas tu balik sambil tersenyum jer..., tak perlulah gua nak panggil Nallakurapan ke... si Eskaylator ke.. Rahim Tambinya Kecik ke... suruh jadi broker/penonton aksi gua... bukan ke bodoh bangang namanya tuuu.... hahahaha...!!!! Lu orang ingat Anwar Brahim bangang tahap tu ke...????

Contoh yang gua sebutkan tu... hanya kepada makhluk2 yang ada otak dan akal sahaja, yang mampu berfikir. Jika jenis yang tak mampu berfikir tu... payah laaaa.. gua nak bagi contoh buat lu orang..., seperti puak2 umnoporno iaitu sejenis spesies bila lu hulurkan sepinggan taik pun diorang pasti telan.., sebab kepala hotak diorang dah tak boleh nak fikir dan buat perbezaan beb... akal kat tapak kaki.., pasal tu laaa... diorang di kenali sebagai spesies bangang bodoh melantun2 sejak dulu, kini dan selamanya... hahahaha....!!!!

Ok..lah..., lu orang layan jelah fitnah puak2 bangang dari umnoporno tuuuu...., gua nak pi packing barang2 untuk menghilangkan diri lagi.


Ini entry terakhir untuk minggu ini, blog ini takda apa2 update sehingga Ahad nanti... sebab gua nak pi menyelam (scuba diving) di Sipadan.... hahahaha... main dengan ikan dan karang lagi bagus dari melayan politik kotor umnoporno.


Adios semua....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP