IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ahlul Sunnah Wal Jamaah... Kah... Kah... Kah...!!!!

>> Wednesday, July 25, 2012

Hari Valentines... pandai diorang komen hukumnya Haram....
Hari Ibu... pun macam tu jugak....

Bila kena pada sukan Olimpik... kenapa tak di haramkan saja, bukankah ianya menyerupai kaum lain juga. Obor Api yang diorang dok usung berlari tu untuk apa beb...???

Errr.... Dewa Zeus tu apa eeekkkk.... Nabi ke... Rasul ke... gua kompom pasti tergolong dalam golongan Ahlul Sunnah Wal Jamaah nih.... hahahaha...!!!!

Rukun Islam 5 perkara... salah satunya Wajib Bersukan Olimpik... hahahaha.... Puasa boleh ganti beb...!!!!

Rukun Iman 6 perkara... Percaya kepada Dewa Zeus, bayangan tuhan nih... jangan buat main2 bro and sis sekalian.... hahahaha...!!!!

Gua bukan anti sukan, dari sudut agama... menyerupai sesuatu kaum, dalam Islam jelas dah melarangnya. Dari sudut sukan Malaysia pulak... sampai dunia hancur sekalipun, sukan Malaysia nih takan kemana pun... sebabnya banyak sangat orang politik dan bayangan tuhan menyemak tak tentu pasal...!!!!

Si kapiaq tak reti menghormati bulan ibadah umat islam..., umat islam pulak terhegeh2 nak tunduk pada kapiaq... Sah... Ahlul Sunnah Wal Jamaah tarak tulur nak menegakkan Syiar Agama Islam...!!!!

Sepatutnya... semua negara Islam boikot Sukan Olimpik sehingga orang kapiaq tangguhkan ke tarikh lain... Ular Dalam Semak Malaysia pun 2x5 jer.... Ulamak Duniawi... Ulama hahahahaaaaramjadah..!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP