IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Teka Siapa Paling Jahat..???

>> Sunday, June 17, 2012

Sebelum2 ini kita pernah dengan kononnya manusia paling jahat penjenayah paling kejam seperti Botak Chin, Bentong Kali dan banyak lagi yang gua sendiri pun tak boleh ingat beb....

Tapi pada gua nama2 yang di sebutkan tu tak laaaa... hebat mana pun..., tak laaa... jahat mana pun dalam senarai Polis dan Kerajaaaaan Barisan Nasio-anal nih..., kerana ada lagi manusia yang lebih jahat dari diorang tuuuu...

Ramai juga rakyat Malaysia yang bertanggapan dan percaya Mahathir Mohamad bekas PM Malaysia pun jahat gak...., tapi tak sehebat dan sejahat manusia yang gua maksudkan ini.

Manusia yang hebat kejahatannya dalam Malaysia nih adalah .... jeng... jeng... jeng....!!!!
Malu la pulak gua nak sebutkan pasal takut nanti kena saman beb.... hahahahaha...., tapi gua kasi pembayangnya jelah... pandai2 la lu orang teka ok...., beliau adalah;

Kaki liwat, Kaki betina, Main dengan bini orang, Agen Amerika, Agen Yahudi, Billionaire, Agen China, Agen Kristian, Agen Freemason, Agen Perancis dan yang terbaru Agen Pelihara Gerila.

Cuma yang tak tersenarai mamat nih tak pernah guna C4 untuk bom model dalam hutan... hahahaha...

Lu orang teka laaaa... siapa mamat tuuuu.... gua tak sebut aarrrr.....!!!!

Nota: Kalau gua nak buat jahat kaaannnn.... gua takan buat dalam kampung di mana gua beranak pinak beb.... itu bodoh namanya.... tapi kalau orang nak fitnah jugak... apa gua boleh buat.. betul takkk...????

Ayah Pin si ahlil nujum umno apa khabar ekkkk....????

Nak tengok senarai penjahat aka orang tak takut dosa aka ahli neraka lu orang klik sini.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP