IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hari Haramjadah Buat Member Gua... hahahaha...!!!!

>> Wednesday, June 13, 2012

Sumber gambar gua rembat dari FB...

Semalam gua baru jer... gelakkan si Bapak Haramjadah 1Malaysia, baca di sini.

Hari ini dia dah betul2 jadi HARAMJADAH, bukan setakat dia jer... habis terpalit Najis taik palat  buat dia sekeluarga beb... hahahahaha.... itu laaa.. pasal kalau dari kecik dok makan duit haram (Yayasan Noah + Genting) sampai 99 keturunan dok usung baka haramjadah laaaa... wa cakap luuuu....

Eloklah tu... anak dia dengan rosmah nih pandai pilih calon laki beb..., dah complete set wa cakap luuuu... Bapak kaki songlap duit rakyat, Mak penyamun duit rakyat..., dapat bakal menantu kaki penipu... hahahaha...!!!!

Lepas kahwin nanti... gua harap Najib Razak bukan PM Malaysia lagi, sebabnya gua takut... Bakal Menantu dia tu jual Bapak dan Mak Mertua dia... lepas tu di jualnya pulak Malaysia nih.... orang Kazakhstan nih... takan lu orang tak tau... perangai diorang kan dah dekat2 dengan perangai rakyat negeri Setaaaaaannnn...!!!!

Macam nih punya latarbelakang keluarga pun ada kaaaa...???? Macam nih punya penyangak dan penyamun pun lu orang mau simpan lagi ke...???? Macam nih punya spesies pun lu orang mau angkat jadi PM dan mentadbir negara ke....???

Cukup2 lahhhhh.... belajar dari pengalaman yang lepas al-kisah Pak Lah dan Menantu kacang hantunya... yang mentadbir negara dan buat duit kerajaaan/rakyat macam harta mak bapak diorang...

Sampai bila nak bela biawak2 hidup spesies penyangak dan penyamun nih......, terutamanya kepada penchachai umporno, selama ini lu orang buta ke... atau memang bodoh + bangang + tolol sejak azali beb...????

Buat Najib Razak pulak.... fikir-fikirkan laaaaa.... cara untuk letak jawatan dan berambus dari Putrajaya tuuuu...., itupun kalau lu ada ada maruah laaa... tapi kalau dah spesies muka takda maruah macam lu laki bini apa boleh buat kannnn....!!!!

Rakyat semua sendiri mau ingat laaaa....!!!!

Ok... sudah lama gua tak layan rock....., mana gitar gua nih.... hahahaha... mana Rosmah Mansor jommm... layan lagu nih dulu sebelum lu jadi gilaaaaaaa......!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP