IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Spesies Bodoh Setaraf Dengan Anjing Polis...!!!!

>> Friday, May 04, 2012

Petang semalam on d way balik dari Sekinchan ke Shah Alam, sampai jer di selekoh Kampung Sungai Sireh gua brek emergency dan perlahankan kereta... kalau tidak sudah pasti mamat yang terbaring tengah jalan di lorong kiri tu kena lenyek dengan tayar kereta gua... hahahaha...

Gua orang kedua berhentikan kereta untuk menolong, rupanya kemalangan tersebut baru jer berlaku. Motor mamat yang kemalangan tu dah disorong ke tepi oleh kawannya. Dan pemandu kereta yang mula2 berhenti gua lihat terkial2 nak angkat mamat motor yang dah superman atas tar jalan tu... lantas gua hulurkan bantuan dan angkat ke tepi jalan.

Muka mamat motor tu sebelah kanan berlumuran darah, tangan kanan lembik dan kaki kedua2 belah tak boleh gerak... ntah patah riuk ke apa gua tak berani nak sebut laaaa... pasal gua bukannya doktor... kah... kah... kah...

Setelah mamat motor tu disandarkan kat tiang lampu tepi jalan, brother yang mula2 sampai tu cuba interbiu mamat tu bagaimana boleh kemalangan, mamat motor tu hanya pandang jer... muka brother tu beb... mana taknya... nak cakap kebendanya, muka sebelah kanan dia penuh dengan darah, dari  mulutnya pula mengalir darah berlendir keluar tak henti2 beb... perghhh... gua yang jenis lemah semangat nih jadi gerun la pulak... tengok darah menjejeh keluar... eeee... muakakakakaaaa....!!!!

Kesimpulannya..., brother tu dah salah tanya beb, orang pulak dah semakin ramai... ada yang jerit2 jaga lalulintas... ada yang kecoh suruh call ambulance... call anjing... ooppsss... polis.., gua pulak himpit kawan mamat tu yang gua tengok ok jer... , gua tanya apahal boleh jadi macam tu... dia kata...;

"Kami satu group 15 biji motor balik dari Teluk Intan, masing2 tengah race... sampai jer... kat selekoh ni... motor dia tu tergelincir... terus terbabas..."... gua pun...

woooo..... macam tu citernya.... mana member2 lain...???

"Diorang dah terlepas ke depan bang... kita orang last.. kat belakang...!!!" jawap mamat tu...

"Kiranya ini salah lu orang laaaa... hurmmm... sendiri buat sendiri tanggung la kannn...., menyesal gua berhenti tolong beb... nasib baik member lu tak mampus..." terpinga-pinga mamat tu...

Gambar ehsan Pakcik Google

Masa gua dok sembang dengan member mamat yang tergolek tu, gua nampak 2 ekoq anjing baru sampai... gua pun gerak menuju ke kereta... terus blahhhh.... dalam kereta baru gua teringat... alamak.. apasal gua tak ambil gambar mat rempit yang tergolek dog atas jalan tuuuu....kalau tidak boleh gua popularkan muka mat rempit yang penuh darah sebelah muka tu dalam blog nih.... baru glamour mamat tu beb...

Selepas Pekan Tanjong Karang menuju ke Kuala Selangor, gua terjumpa group motor beb... dalam hati gua berkata ini mesti group mamat kemalangan tadi, cara diorang bawak motor berkumpulan ni beb... memang merbahaya macam jalan tu bapak diorang yang punya..., jalan 2 lorong diorang yang punya..., ada yang aksi baring atas motor macam superman, yang badan bongkok cecah tank minyak... dan macam2 aksi menunggang laju... pulak tuuu...

Gua tak peduli..., gua bunyikan horn dan besit laju sebelah kanan sambil cucuk2 belakang tayar diorang sambil main brek..., peduli apa gua... ada yang jerit wooiii... kat gua... gua buat derk.. jer... nak bawak slow dari kereta gua duduk lorong kiri aarrr.... diorang tak ke tepi gua cucuk gua himpit... sapa nak tergolek itu diorang punya pasal...

Seronok punya pasal sampai member diorang tergolek kat belakang pun diorang tak perasan... apa punya mat rempit laaaaa...., jenis tak sayang nyawa punya budak2...., kalau aksiden terus mampus ok la jugak... kalau cacat seumur hidup kan dah menyusahkan mak bapak...!!!!

Bodoh punya spesies.... mat rempit nih... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP