IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Orang Percaya Ke... Cerita Polis Ni... ????????

>> Friday, May 04, 2012

Ini adalah wajah 49 individu yang most wanted oleh pihak polis.... hahahaha....

Tetapi... apa kata malaun kat bawah nih...., dia kata..;

"Antara 49 individu tersebut, tiada seorang pun daripada mereka dikenal pasti sebagai anggota polis. Sekiranya ada pihak yang mempunyai bukti keganasan polis kepada perusuh, orang awam, dan juga wartawan, polis menyeru mereka tampilkan kepada pihak berkuasa berkenaan.

Dakwaan sahaja tidak memadai. Sila tampil dengan bukti kukuh supaya pihak polis dapat menyiasat perkara ini,” tegasnya menjawab pertanyaan wartawan berhubung keganasan polis terhadap pengamal media."
Persoalannya di sini, punyalah banyak gambar dan video keganasan polis dalam blog dan youtube serta media antarabangsa, takan satu pun polis tak boleh kenal pasti...???

Kononnya Polis Raja Di Malaysia yang tercekap di dunia, cekap apa kebendanya kalau benda remeh camtu pun tak boleh setle... hahaha... nampak sesangat menipunya..!!!!

Tapi takpa..., bak kata KPN yang dulu tu..., jika tiada laporan polis maka pihak polis tidak boleh ambil tindakan dan menjalankan siasatan, itu prosedur polis katanya. Jadi kenalah ikut prosedur wa cakap luuuu... hahaha..., maka dengan itu orang awam boleh pi buat repot dan sertakan bukti keganasan polis seperti yang di dakwa itu...

Dan harus di ingat juga, sistem perundangan dan kepolisian di Malaysia nih agak unik juga kerana lu orang harus bersedia mental dan fizikal jika hendak buat apa2 laporan Polis. Selalunya pelapor yang akan di tangkap terlebih dahulu bukannya orang yang di tuduh, apatah lagi jika laporan tersebut melibatkan polis2 yang serupa anjing dalam perhimpunan bersih tu..

Contohnya macam polis yang mengaku seronok belasah orang awam nih...!!!! Dah sah... sah... dia mengaku seronok dan bangga belasah orang awam... apakah malaun boss dia kat atas tu buta mata dan buta hati dan pekak tuli... hehehehe... brengsek.. wa cakap luuuu.. pada polis2 anjing jalang nih...

Bak kata rakyat kebanyakkan... "Polis Malaysia adalah polis paling cekap di malaysia!!! Paling cekap untuk menutup kesalahan sendiri walaupun terbukti bersalah. Nampak benar KETUA POLIS negara ni KEBERUKAN kerana pura2 tidak nampak apa yang anjing2nya lakukan semasa perhimpunan Bersih 3.0, entah2 dia ni BUTA ICT kot?? Harap2 ada wartawan tanya dia.. "kau tau ka apa itu YOUTUBE?'
Hahahaha... apa yang di siarkan oleh Malaysiakini berkaitan "Senarai 49 Individu" ni... memperlihatkan KEBODOHAN tahap supergaban Polis Raja Di Malaysia nih... patut laaa... umno suka.. Najib Razak pun suka... hahahaha...

Walau macamana pun gua tak hairan dan pelik... kerana yang bekerjaya polis nih dari kadet cabuk hinggalah ke KPN adalah makhluk2 yang kandas dalam pelajaran... so lu orang boleh nilaikan tahap mentaliti diorang... muakakakakaaaaa....!!!

Tak habis2 nak perbodohkan Rakyat.... hahahaha... simpan la sikit bodoh tu untuk Menteri Dalam Negeri beb.... hahahaha...!!!!

update @ 12.08am (4/5/2012)

(Ini gua tepek gambar keganasan anjing2 polis yang tengah kenduri sakan 
membelasah orang awam secara beramai-ramai - Dari FB).

Kalau mana2 Ketua Polis termasuk KPN sendiri masih buta tak nampak apa yang berlaku.... maka dengan ini gua menyeru sekalian rakyat Malaysia apabila selesai solat... lu orang doakan lah... mohon kepada Allah SWT agar semua anjing2 polis yang terlibat memukul, menyepak terajang dan berlaku zalim terhadap orang awam supaya di lumpuhkan kaki tangan diorang.

Dan buat Ketua2 Polis Raja Di Malaysia yang terlibat serta Ketua Polis Negara agar di BUTAkan kedua-dua mata mereka kerana berpura2 tidak melihat dan menafikan segala kezaliman yang di lakukan... Aminnnn....YA RABB'....!!!!

9 IkutSukaLu...::

Muhammad Azli Friday, May 04, 2012 8:35:00 AM  

Nengok gambar yg last tu , teringat kat anjing2 liar kat kwsn rmh. Klu campak makanan, anjing2 akan pakat serbu. Sejibik ler mcm gambar atas tuuuu...

Muhammad Azli Friday, May 04, 2012 8:36:00 AM  

Nengok gambar yg last tu , teringat kat anjing2 liar kat kwsn rmh. Klu campak makanan, anjing2 akan pakat serbu. Sejibik ler mcm gambar atas tuuuu...

Man Jebon Anak Mat Bon,  Friday, May 04, 2012 9:16:00 AM  

Wa aminkan doa lu. Amiin Ya Rabb..

lijitra Friday, May 04, 2012 9:41:00 AM  

Terlebih dulu aku aminkan doa tadi.la ni aku nampak polis tiada intigreti.ikut perintah macam anjing.ada akai tak tau pikir.tak tau beza baik buruk.ingat wahai polis terutamanya yg Islam,segala yg kita lakukan akan disoal Allah.

Anonymous,  Friday, May 04, 2012 12:21:00 PM  

polis2 zalim ini tergulong dari spesis ANJING ANAK BABI....najis senajis2nya.

Anonymous,  Friday, May 04, 2012 9:16:00 PM  

sejuk perut mok die..anak anjing rupenye

kamal,  Friday, May 04, 2012 10:56:00 PM  

x semua polis perangai mcm anjing...tp ada yang lebih teruk drp anjing...mcm serigala..apa2 pun
aku aminkan segala doa ISA

Hanz Newman Saturday, May 05, 2012 11:39:00 PM  

Siasat la cepat polis, PGA, SB, preman yang belasah orang secara brutal tu... apa kelas belasah orang awam ramai-ramai, bro? Pukul curi, ramai-2 macam samseng tapi sebenar macam penakut/ dayus saja. Pick yer own size , lah... 1 vs 1... berani? Tobat tak ramai berani, ramai mesti takut punya.

Moga Allah ampuni mereka dengan kifarah dosa mereka dengan segera menghukum tangan & kaki polis yang bertindak diluar batasan, yang menzalimi orang awamyang tak berdaya melawan keganasan/ kezaliman mereka pun. Amin Yaa Allah! Pada polis yang baik, ihsan tu aku doa mereka terus berkhidmat & ikhlas, diberi limpahan rahmatMu & pengampunan.

(Mungkin, dapat eksiden dengan mat rempit mana ker apa bagai hingga tangan, kaki mereka kena potong..haha..serve 'em right!!)

ulumudaku,  Sunday, May 06, 2012 6:07:00 PM  

Gua aminkan doa lu bro... lgpn gua memang dah lama berbulu ngan polis nie + plak ngan Bersih 3.0 nie, lg-lg la berbulu....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP