IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Teruja Dengan Bangkai umPORno...!!!!

>> Sunday, May 20, 2012

Malam tadi gua melepak sembang2 sambil mabuk2 nescafe tarik, Teh O' dan Kopi O' dengan Blogger Kerajaan Rakyat. Macam2 citer keluar pasal blogging, FB, kerjaya dan bla.. bla... bla.... termasuklah kisah di mana penulis buku politik yang terkenal iaitu Pak Habib Syed Hussin Al-Attas meminta beliau mengumpulkan para bloggers untuk makan2 di rumahnya di Janda Baik... dan sudah tentu ada objektifnya kannnn.... hahaha... apa lu orang ingat makan free kaaaa.... mimpi aarrr...!!!!

Part tu... biarlah Blogger Kerajaan Rakyat yang cerita... gua tak campur beb..., kenapa gua tak mau campur...??? Sebabnya dari pengalaman lepas2... kebanyakkan perjumpaan Bloggers nih... semuanya tu hanyalah NATO (No Action Talk Only).... muakakakakaaaa.....

Macam sial wa cakap luuuu... hahaha... ok... pedulikan bab kat atas tuuuu.... hahaha...!!!!

Dalam banyak hal yang di pong pang pong pang kannnn...., gua tertarik nak share dengan lu orang tentang persepsi/pandangan Blogger Kerajaan Rakyat (KR) berkaitan video mamat umporno yang mengamok di Perak 2 - 3 hari lepas..., yang belum tonton boleh tengok di sini, malas gua nak tepek video mamat sotong yang kecewa baboon tak dapat jubor tuuuu.... dalam entry ini.

Menurut KR..., perjalanan video mengamok tu ok... menampakkan tembelang dan bisul umporno selama ini memang dah kronik beb.... dengan permasalahan dalaman sesama diorang hingga bab main pelacur Siam sebagai Rasuah untuk dapat sesuatu projek yang berleluasa selama ini.

Masalahnya.... pada penamat video apabila Nizar Jamaludin interframe... seolah-olahnya ianya seperti sebuah drama yang dirancang beb..., apatah lagi apabila mamat sutun tu... dok maki hamun sambil kibarkan bendera kecil DAP.... dan menyalak menyeru rakyat ubah kerajaan bla.. bla... bla....

Walaupun Nizar mengatakan beliau bergegas ke tempat mengamok tu ntah dari mana punya majlis kononnya.... itu hak dia nak bercakap laaaa..., yang realnya dia tak payah laaaa... nak ambil peduli sangat dengan bangkai2 umporno yang kecewa dengan umporno dan bertukar angin sokong Pakatan Rakyat.... kononnya lahhhh.... hahahaha....

Di masa2 hadapan jika ada adegan mengamok mecam tu lagi, para pemimpin PR tak perlulah menyibukkan diri nak interframe, biarlah drama mengamok itu menunjukkan kekecewaan dan keburukkan partai umno daripada penyokongnya sendiri... 



Seperti mana pandangan KR di atas... gua teramat setuju. Dari sudut pandang gua pulak... begini...;

Dari sudut "political mileage" ada positifnya.
Dari sudut persepsi ianya menjadi bahan lawak 1Malaysia pulak dahhhh....!!!!
Dari sudut taktikal dan strategi, nampaknya seperti PR akan kena main lagi dengan puak2 bangkai nih...

Lagi pun tak perlulah teruja sangat dengan kemasukkan bangkai2 umporno ke dalam Pakatan Rakyat beb..., Pemimpin2 Pakatan Rakyat tak perlulah ambil peduli samada bangkai2 seperti Mamat Sutun Kampar tu... mahupun bekas Menteri umporno si Mamak Sheikh Kadir ntah apa jadah namanya tu menyokong Pakatan Rakyat dan mengutuk Partai Tong Taik yang diorang telan taiknya sebelum ini..!!!!

Apakah Pemimpin2 Pakatan Rakyat tidak belajar dari Sejarah Tumbangnya Kerajaan Pakatan Rakyat di Perak sebelum ini. Bagaimana sambutan keterujaan masuknya bangkai umporno dalam PR... yang akhirnya mengundang krisis tersebut....

Beringatlah wahai Pemimpin2 Pakatan Rakyat... dalam suasana PRU-13 yang semakin hampir kini, pelbagai helah politik dan mainan kotor dari anak didik APCO nih....

Nota: Gua langsung tak percaya dengan bangkai2 umno yang mengendeng Pakatan Rakyat sejak kebelakangan ini. Apatah lagi kebanyakkan Freeloader adalah puppets belaan umno selama ini... yang akan berpihak kepada umno jika berlaku sebarang krisis.... hahahaha....!!!!

Selebihnya... tepuk dada... hantuk kepala kat dinding, kemudian sendiri mau ingat laaaaa.... hahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP