IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

David Copperfield Jumpa Rosmah Mansor.. hahahaha...!!!!

>> Saturday, May 19, 2012

Kehebatan Malaysia sejak dari zaman Mahadeath hinggalah di zaman PM Haramjadah (Najib Razak yang ajar perkataan ni pada rakyat eeekkk...) memang tiada tanding taranya....!!!!

Menara tertinggi di Asia... Malaysia ada..., Bendera tertinggi dan terbesar di Asia.. Malaysia ada beb..., Jambatan terpanjang di Asia... ada jugak..., cincin termahal di dunia... orang Malaysia jugak yang punya beb..., Mak Badak terbesar di dunia... tinggal sekor jer.. lagi kat dunia nih... itupun hampir2 nak pupus... masih hidup lagi kat putrajaya beb..,  kapalselam termahal di dunia... Malaysia ada 2 biji beb..

Sembang bab kapalselam nih... Negara India tetap tak boleh lawan dengan Malaysia beb... lu orang tak caya baca di sini...., (entry asalnya di sini beb, gua main rembat jer... harap tuan punya halalkan jelah.. hahaha...


Kiraan ini dalam USD, India beli Harga 6 scorpene Rs23,562 crore = USD4.6 billion (dipetik dari artikel). Sebuah scorpene USD4.6/6 = USD766 million.

Malaysia beli 2 scorpene RM7.3 billion = USD2.32 billion (tukaran nilai semasa) Sebuah scorpene USD2.3/2 =USD1.16 billion.

Rakyat marhain mau tau... kenapa Malaysia beli Scorpene lebih mahal dari India, sedangkan Scorpene India lebih baru. Patutnya harga semakin mahal... kan... kan... kan...????

Sekarang lu orang dah nampak... kan.. kan... kan.... kehebatan Menteri2 Malaysia yang cekap dan pandai dalam membuat kira2 aka ilmu hisap aka Matematik. Di mana Menteri2 Melayunya berasal daripada parti haramjadah Melayu yang baru menyambut ulangtahun penubuhannya yang ke 66 tahun, itupun setelah berhempas pulas membuat campur tolak darap bahagi 1988 - 2012 barulah dapat jawapan yang tepat 66 tahun.

Justeru itu, kehebatan Menteri2 Malaysia dalam ilmu kira2 ini telah pun di sahkan oleh Ketua Audit Negara pada setiap tahun, gua bukan nak buat fitnah di sini tetapi itukah hakikatnya yang sebenar benarnya... tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.... hahahahaha..., lu orang tak caya jugak... pergilah baca Laporan Audit Negara setiap tahun. Automatik lu orang akan kagum dengan kehebatan Menteri2 Besar setiap Negeri taklukan Barisan Nasio-anal dan Menteri2 di Kementerian masing2... pakar Matematik dunia dan Pakar Kewangan Dunia pun tak boleh blah dengan Menteri2 Malaysia beb...!!!!

Selain hebat daripada perkara2 di atas... Malaysia juga hebat dalam ilmu silapmata beb..., Pakar Silapmata Dunia si David Copperfield pun tabik spring dengan kehebatan Malaysia beb..., menyembah2 David Copperfield datang Malaysia berjumpa dengan orang tu... nak belajar ilmu melenyapkan model cun dalam hutan simpan beb..., lu orang tak bangga ke jadi rakyat Malaysia...???

Itupun David Copperfield tak tau cerita pasal kehebatan rakyat Malaysia yang di katakan bunuh diri tapi bukannya mati kerana bunuh diri beb... di mana 2 kes bunuh diri tu sampai sekarang senyap beb..., nak hebat lagi... ada Menteri Malaysia sanggup beli tanah untuk buat rumah sekali ganda mahal harganya daripada harga asal... pemurah gila wa cakap luuuu..., banyak lagi laaaa... kehebatan Menteri2 Malaysia nih... yang boleh membuatkan David Copperfield jadi gilababi nak menuntut ilmu dengan diorang nih... hahaha...

Bertambah hebat lagi... apabila nama PM Malaysia kena petik dengan Kerajaan Peranchis, orang Peranchis yang tinggal kat hutan hulu banat yang selama ini tak kenal Malaysia pun boleh tau ada negara yang bernama Malaysia dalam peta dunia beb... sebabnya suratkhabar diorang tak seperti suratkhabar Malaysia maaa... tarak sembunyi2 cerita punyeeaaarrr...!!!!


Tapi walau sehebat mana sekalipun PM Malaysia... masih tak boleh lawan kehebatan Menteri Sarawak ini... si tua kutuk haramjadah nih lagi hebat beb... harta dalam negeri dan luar negara jer... 4 billion hengget beb..., kalau tidak takan laaa... negara ini persoalkan dalam Parlimen United Kingdom beb..., baca juga di sini..!!!!

Ishhhh... banyak lagi kalau nak disenaraikan beb... macam kehebatan sang bedal bagi awek dia ratusan dan jutaan hengget untuk dimasukkan kedalam bank. Betapa hebatnya lembu2 ternakan di Malaysia yang boleh menginap dalam kondominium, betapa hebatnya Menteri Agama pergunakan duit peruntukan orang miskin buat bayar bil peguam dia... perghhhh... macam2 lagi beb.. kehebatan diorang yang makcik pakcik kat kampung tak tau lagiiii....!!!!

Jikalau rakyat Malaysia masih tak nampak dengan kehebatan Menteri2 Malaysia dalam membuat ilmu matematik dan ilmu kewangan... lu orang semua memang buta hati laaaa... wa cakap luuuu..., bengap terlampau....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP