IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Syaitooonnn Berbicara....!!!!

>> Tuesday, May 08, 2012

Lu orang kenal tak Syaitoooonnn dalam gambar tuuuu..., kalau lu orang nak tau itulah rupa Syaitooooonnn yang sebenarnya.... hahahahaha.... syaitooonnn nih sebenarnya kawan rapat MAHAFiraun... hahahaha...!!!!

Gua ingatkan dah lama menyepi pasal dia dah mampus... tup.. tup.. dah dekat2 nak PRU nih bangkit pulak dia dari kubur.... muakakakakaaaa.... tengok muka pun takda sericahaya... nur iman tu tarak langsung.... macam muka ahli neraka jer.... muakakakakaaaaa.....

Masa dolu-dolu... syaitooonnn nih pernah tinju mata anwar brahim sampai lebam, lepas tu pakat dengan mahatet dan mahatet pun keluarkan kenyataan kononnya si anwar brahim tumbuk matanya sendiri... hahahaha... punyalah lawak pakatan dua ekoq iblis anak beranak syaitoonnn nih... hahahaha...

Atas desakan demi desakan... akhirnya syaitoooonnn nih mengaku dia yang tinju muka/mata anwar brahim sampai lebam dalam keadaan tangan anwar brahim bergari... hahahaha... rupa-rupanya syaitooonnn nih hanya berani tinju muka orang yang tak berdaya beb... memang celaka haramjadah besar makhluk bernama syaitooonnn nih....

Tapi macam biasalah, kalau perangai macam syaitooonnn nih semestinya terhasil dari hubungan haram jugak agaknya..., so... kenyataan dia di sini.

Kononnya Tuan Guru Nik Aziz sebagai "Bapak Kafir" sudah pasti terhasil dari kepala hotak dia yang sewel wal biol tuuuu...., so untuk makluman syaitooonnn jahanam anak keparat nih... gua cuma nak pesan satu jer... kat dia..., sebelum tu gua nak tanya kat dia dan puak2 penchachai serta pemimpin umporno sekalian...

Dalam 1 hari berapa kali diorang "renew" diorang punya "Kalimah Syahadah"... kalau jawapannya takda maknanya diorang nih sah... tergolong dalam golongan kapiaq (Kafir).

Sebabnya, untuk membezakan seseorang itu beragama Islam atau Kafir adalah Solat Fardhu. Kalau gagal atau failed melaksanakannya... makhluk tu kompom seorang kapiaq (Kafir), so tak payah laaaa... nak tuduh orang tu kafir atau tidak... sendiri mau ingat laaaaa...

Kepada Bapak Syaitooonnn nih.... lu punya Solat 5 Fardhu cukup ke setiap hari dan Amalan Solat Sunat lu cukup ke... sampai nak tuduh TGNA sebegitu sekali...

Nak banding si Bapak Syaitooonnnn dengan TGNA... gua umpamakan jauh panggang api dengan BABInya... hahahaha...

Nota: Untuk membenarkan apa yang gua katakan ini, sila rujuk Al-Quran dan Hadis Nabi, tak payah dok pi tanya Ostad2 yang ada Tauliah, Mufti2 atau Ulama Dalam Semak..., diorang tu semua sanggup jual ayat2 Allah demi wang hengget...

Diorang tau hal perbezaan antara Islam dan Kafir... atas sebab2 nak jaga hati melayu2 yang mengaku beragama Islam... diorang sanggup sembunyikan bab ini... itulah ahli2 agama yang akan menjadi bahan bakar api neraka nanti... hahahaha...

Para Ahli Agama yang berjawatan dalam Kerajaan dan Ustaz2 Bertauliah nih... lebih takutkan Pemerintah daripada Pencipta mereka... hahahaha... baca dan anutilah Kitab Lord Reid... pasti lu orang akan selamat terhumban ke Neraka... hahahaha...!!!!

Cuba lu orang pi tanya puak2 penchachai umporno berapa ramai yang tunaikan Solat cukup 5 Fardhu, Najib Razak dan kabinet2 melayunya pun belum tentu cukup beb... hahahaha...!!!! Rosmah Mansor toksah citer aaarrr... memang kena laknat dengan Malaikat 24/7/365... Malaikat pun dah memang tak bleh blah dengan betina tuuuu.... hahahaha...!!!!

Samseng Jalan Kebun budak Bob Badak tu pulak... dah memang kapiaq... bukan takat Solat jer... kantoi, Arak pun dia tonggang... hahahaha.... apatah lagi si Chua Soi Lek kawan sebantal umno toksah tanya laaaa... itu Imam Besar umno dah tentu2 kapiaq wa cakap luuuu...!!!!

"Adioooossss... kepada si Syaitooonnnn Bangsat bernama Rahim Noor....!!!! Bertaubatlah kamu sebelum Kamu di Bungkus Kain Kapan... hahahaha..."

5 IkutSukaLu...::

Sudah irreversible,  Tuesday, May 08, 2012 10:01:00 PM  

Rahim Noor ni agaknya apabende la dia buat masa jadi polis berpuluh tahun tu sampai hati jadi kering lagi keras. Ini living sample Allah maha kuasa tunjuk sama geng2 polis yang tengah berkhidmat tu. Kalau nak tunggu pencen baru nak bercakap yang haq, silap haribulan hati tu terus jadi kering dan keras macam dia ni sampai lupa nak berkata yang benar dah. Allahu'alam.

bunbinban,  Tuesday, May 08, 2012 11:14:00 PM  

gua tau dia wat pe. Dia wat bodoh je. hahaha... di sebabkan dia buat2 bodoh je selama nih maka dia kekal bodoh sampai skang nih.

Image_Of_Purity,  Wednesday, May 09, 2012 12:05:00 AM  

celaka la anak iblis ni menghina ulama kesayangan aku ni...aku jumpa face 2 face makan kasut pua chu kang gamaknye si kafir laknat ni...

Waris,  Wednesday, May 09, 2012 1:55:00 AM  

Dia ni bila mati nanti tak payah disembahyangkan. Bakar je mayat dia macam hindu. Siapa yang sanggup nak sembahyangkan dia kalau ustaz-ustaz semua dah jadi kafir?

C++ Thursday, May 10, 2012 1:51:00 PM  

Bhai ISA ...

Hahaha... syaitan pon malu dan takmo nak kawan ngan mamat nih... hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP