IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makhluk Hutan Ni Buat hal Pulak Dah...!!!!

>> Saturday, April 28, 2012



Ini yang bikin gua punya mood hilang beb...,
Sekitar jam 12.15 malam tadi, lokasi Dataran Merdeka, suasana agak kecoh apabila para penyokong BERSIH 3.0 mula mengganggu lalu lintas sambil meminta kenderaan lalu lalang membunyikan hon sebagai tanda sokongan kepada perhimpunan ini.

Dah dikatakan supaya jangan buat kecoh dan menghalang lalulintas... diorang buat jugak..., memang spesies tak paham bahasa aaarrr... beruk2 dalam video tuuuu...!!!

Baghal... unta... lembu... keldai punya mangkok hayun..., bikin rosak program jelah...!!!! Duduk berdiri tepi jalan tu dah laaaaa... yang gatal meghelah kacau kenderaan lalu lalang buat apa...????

Oooopppssss... terlupa la pulak... semua jakun2 sekeliling kereta tu adalah SB atau takpun samseng2 umporno yang menyamar jadi peserta BERSIH yang berjaya menyusup masuk untuk bikin provokasi laaaaaa.... hehehehe...!!!! Ramai gileeerrrr... beb....!!!!

Ada sesiapa dari PR yang nak spin citer nih.... hahahaha....!!!! Nak tengok gambar2 peserta kacau lalu lintas malam tadi bersepah dalam FB beb... lu orang cari jelah...

Gua cukup tak berkenan dengan makhluk2 yang baru keluar dari hutan nih... masih tak paham2 dengan matlamat perhimpunan tersebut... macam skrip dalam cerita Ali Baba Bujang Lapok "bikin spoil ana punya program"...

Tak pun contoh seperti dalam perang Uhud.., di mana pasukan pemanah yang engkar dengan perintah Rasulullah supaya tidak meninggalkan Bukit Pemanah..., akhirnya apa jadi...??? lu orang fikirlah sendiri...!!!!

Bodoh nak mampus....!!!! Pasal tak patuh pada arahan Penganjur...!!!!

5 IkutSukaLu...::

momma lulu Saturday, April 28, 2012 11:24:00 AM  

dah ramai sangat.... ape2 pun diorang turun kira oklah.... xgitu isa?????

momma lulu Saturday, April 28, 2012 11:24:00 AM  

dah ramai sangat.... ape2 pun diorang turun kira oklah.... xgitu isa?????

mountdweller Saturday, April 28, 2012 1:11:00 PM  

Salam anakanda

Kena ingat juga elimen pengacau yang menyusup masuk.

Pekasam
Pukidah
Jalang 3 dan seangkatan dengannya termasuklah malun upahan..

Mereka ini perlu dipantau

bunbinban,  Saturday, April 28, 2012 9:52:00 PM  

gua setuju dgn lu. Duduk dan Bantah. So jgn nak nganggu lalulintas. Dan ada yg mungkin tidak bersetuju dgn gua, ada di kalangan pemimpin PR yg memberi satu arahan atau mungkin silap paham di kalangan demostran lalu merempuh pagar dan kawat yg di buat polis di dataran. Lupakah mereka BERSIH bkn di pimpin ahli politik!. Arahan jelas dr BERSIH supaya jgn melanggar sempadan yg di bina. Apa pun, lautan manusia membanjiri ibukota mengerunkan BN dan tak semena-mena ada di kalangan politikus yg terlebeh perasan. Anwar?.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP