IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kaki Arak & Perokok Boleh Jadi....????

>> Monday, April 09, 2012

Kaki Arak & Perokok Tegar..., Boleh Jadi Peguam Negara..... hahahaha.... macam sialan haramjadah wa cakap luuuuu.....!!!!

Patut laaaa.... undang2 negara pun huru hara... kerana orang yang menjaganya pun huru-hara jugak. Sepatutnya kriteria lantikan seseorang yang menjaga undang2 negara nih seorang yang tahu hukum hakam agama, taat pada perintah Allah... barulah undang2 tertegak dengan benar dan telus.

Tapi apa boleh buat, kalau yang melantik tu seorang penyangak negara, dah tentu2 lah dia akan melantik penyangak jugak kannnn... dan itulah namanya Malaysia Boleh wa cakap luuuu....!!!!

Kalau makhluk yang menjaganya dari spesies yang menentang perintah dan suruhan Allah, apa sangatlah yang boleh diharapkan dari orang seperti itu... alamatnya lintang pukanglah undang2 yang sepatutnya adil dan telus.

Tetapi apa boleh buat kan...., malaun nih dah memang banyak hal beb, dari isu yang tengah hot sekarang nih terpalit bersama2 dengan member baik dia si Musang Hassan... errr... dalam isu apa eeekkkk.... hahahaha..., tapi takpalah pandai2 jelah diorang coverkan... sebabnya nak sembang nak kutuk cow.. cow... pun tak guna....

Kenapa tak guna pulak...??? Sebabnya diorang yang buat undang2 dan diorang jugaklah... yang kaki seleweng... weng... wengong... dengan undang2...

Kenapa gua katakan camtu..., sebabnya si malaun Gani anak Taik nih, ada member pompuan gua sudah terserempak dengan dia di salah satu bangunan di Jalan Sultan Salahudin beb..., betul2 dekat dengan pintu lif...

Kat tiang dan dinding bangunan tu dah tertera papan tanda "Di Larang Merokok"... tetapi malaun nih dengan member2 dia selamba derrrrkkkkk... jer bersembang sambil merokok ngam2 dekat papan tanda "Di Larang Merokok" tuuuu.... so apa persepsi lu orang dengan makhluk2 bangang nih...

Bagi gua nak katakan tak tahu membaca..., jawatannya Peguam Negara, so.. apa yang boleh di klasifikasikan makhluk haramjadah macam nih...????

Ikut kamus gua... dia nih dah masuk dalam kategori anak haramjadah, bangsat yang tak layak memegang jawatan sebagai "Peguam Negara", eloklah di singkirkan dari jawatan.... kerana akhlaknya sendiri out beb....!!!!

"Undang2 dibuat untuk di langgar kannnn...????" 

Jika yang melanggar undang2 tu nyamuk2 dan ikan bilis macam kita nih.... dah lunyai wa cakap luuuu...., tapi kalau yang melanggar undang2 tu orang2 besar ikan jaws macam kerabat2 malaun tu dan pemimpin2 besar... hehehe... sendiri mau ingat laaaa...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP