IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jumpa Di Brickfields Esok...!!!!

>> Friday, April 27, 2012



Jumpa di Brickfields esok...., gua solo jer...!!!! Bukannya apa.... senang gua nak bagi penerajang kepada sesiapa yang menjadi pencetus huru hara esok, terutamanya puak2 pekida, perkasa dan samseng2 umporno... hahahaha...!!!!

Siapa yang kenal gua... tegur2 laaaa.... sebab gua jenis jalan tunduk ke bumi beb... hahahaha....!!!!

Nak kenal gua senang jer..., gua akan bawa bakul yang berisi 1000 biji telur rebus yang dah di cucuk dengan jarum..., tujuannya adalah untuk merasuah anjing2 jahat yang berkeliaran dan buat huru hara terhadap orang awam yang berjalan secara AMAN.

Kepada Raja2 dan Sultan2 serta Yang Di Pertuan Agong tolong laaaaa... fahami dan selami kehendak rakyat... bukannya jadi puppet belaan umporno aka barisan nasio-anal. Lagipun takhta para Duli Yang Mulia Sultan dan Raja2 tak akan terjejas jika umno/barisan nasional mampus dan tak ujud di bumi Malaysia nih....!!!!

Ingatlah.... negara ini bukannya barisan nasio-anal aka umporno yang punya...!!!! Jika Raja2 dan Sultan adalah Payung kepada Rakyat... silalah jadi payung yang berfungsi sepenuhnya bagi melindungi Rakyat. Bukannya menjadi payung yang bocor sana sini.

Kepada penchachai2 umporno yang kaki bodek dan kaki ampu Raja dan Sultan, jika entry gua ini lu orang anggap sebagai menghina Raja2 dan Sultan... pergilah buat repot polis. Lagipun sebelum2 ini pun lu orang dah pernah buat repotkan... so apa ada hal...!!!!

Sedangkan papagomol kaki fitnah tahap supergaban yang berpuluh2 repot polis di buat terhadapnya,  pun sampai sekarang tak kena tangkap..., inikan pula nak tangkap gua.... muakakakakaaaaa..... geli bulu ketiak gua beb....!!!!

oopppssss.... jap... jap..., gua nak check nombor ahli umno gua aktif lagi tak....??? hahahaha....!!!!

Jikalau nombor keahlian umno gua masih sah dan aktif maknanya gua selamat beb... petandanya kebal undeng2 macam papagomol, polis pun tak berani sentuh beb....!!!!

Kalau nombor keahlian umno gua dah tak sah lagi... memang gua menempah maut sekarang nih..., walau gua tak bersalah sekalipun... pasti gua akan di tuduh bersalah jugak. Silap haribulan gua didakwa ada video seks dengan Chinadoll.

Buktinya... jam Rolex yang gua beli dari Negro tepi jalan di jumpai bawah katil rumah tumpangan di Brickfields.... kah... kah... kah....!!!! Tak pun air mani gua berjejai-jejai atas tilam.... dah menyusahkan pulak pihak polis nak tolong angkut tilam keluar masuk mahkamah.... muakakakakaaaaa.....!!!!

Kepada Anggota Polis yang bertugas, spesies Polis2 baik yang menjaga keamanan perhimpunan tersebut gua ucapkan jutaan terima kasih terlebih dahulu, gua harap lu orang janganlah ikut sangat perintah orang atasan yang gilababi tu..., sebab diorang jadi gilababi kerana takut dengan Menteri2 dan Perdana Menteri Malaysia beb..., takut tak naik pangkat nanti... hahahaha...

Diorang akan jadi berani apabila dah pencen dari jawatan, bila dah jadi bekas Pengarah Polis mahupun Ketua Polis Negara..., barulah diorang ada teloq nak bersuara itu ini... kononnya lahhhh... hahaha... selagi dalam jawatan, jangan haraplah diorang boleh jadi berani sebab teloq diorang dah kena genggam beb....!!!!

Justeru itu kepada Polis-Polis yang bertugas esok, cuba-cubalah belajar menghormati kehendak rakyat... kerana yang berhimpun ini adalah rakyat Malaysia yang sah kewarganegaraanya, bukannya pendatang asing yang diberikan MyKad Free.

Lagipun tugas lu orang sebagai Polis untuk "Menjaga KeAmanan" bukannya pencetus huru hara..., kepada SB-SB yang dah ada perancangan dan skrip lakonan sebagai orang awam pencetus huru hara esok... lebih baik lu orang berkumpul di Masjid Negara dan buat Solat Sunat Taubat.... sebab lu orang banyak dosa dengan rakyat beb....

Lastly gua nak bagitau kat sini, petang tadi Braheng Ali ada call gua..., katanya dia tak turun esok pasal bini dia dah mandi hadas (period dah kering beb...)... muakakakakaaaaa....!!!!

So... sebelum lelapkan mata malam nih... jangan lupa baca niat Bersih 3.0 terlebih dahulu, Rosmah Mansor kalau nak baca pun boleh...., niatnya begini..;

"Sahaja aku turun bersih esok hari kerana pengerusi SPR dan timbalannya adalah ahli umno dan menjadi BARUA kepada umno" - niat ini di ajar oleh Ulama ini.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP