IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Binatang Pun Ada Perasaan...

>> Sunday, April 01, 2012

Kalau binatang ada fb, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang tersebut kat STATUS yang macam lu orang selalu post tu..., apa kata...;

Cicak: Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih...

Nyamuk: Baru habis ronda rumah Ajoi... burpppp... kenyang siooottt... Alhamdulillahhhh....!!!

Nyamuk Aedes: Baru jer... selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak: Tolonggggg..... isteriku tersepit pintu...

Kucing Betina: “Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya yang mana satu....”

Ayam: Kawan2…kalu esok gua tak update…bererti gua sudah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk gua yaa...

Nyamuk Tiruk: Sioooot.. aaarr..., sekali drug addict gua sudah hantam daaaa.... Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa...

Cicak: Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap... dia baru beli videocam baru...

Kucing: Baru jer... add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb...!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak itot?

Brahim Katak: malam ni nak wat konsert la.. dah lama tak ujan ni.. hangat oii..

Ular : rasa macam nak makan lauk teloq la malam ni.. mana nak cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap
malam. Nak tido pun tak senang hanjeng punya orang.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jelesssss....

Burung Kakak Tua: Penat betul nak ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan tau...!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.... semuanya umno dah sapu...

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah beb....

Lalat: Asyik hurung bangkai jer.... Alhamdulillah... hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong: Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

kucing: update petang karang tepat jam 5.00pm (slow2 ngendap ala2 pink
panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun.)

lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkan... gerun sehhh...
tengok member gua kene tarik dengan jeli2 panjang kepunyaan cik cicak. .eee
seram nyeee....

itik serati: hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2.
... nak tiru aku le tu.. lol....

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang: Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas
keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al-Fatihah...

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke
5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie?


Ayam KFC : Aku rasa malu beb... pasal bila di pasar diorang selalu biarkan aku terkangkang...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP