IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apa Jenama Kereta Lu Orang...????

>> Sunday, April 01, 2012

Lu orang guna kereta jenama apa...??? Kat sini gua ada 10 jenama yang hebat2, jenama kereta melambangkan status pemiliknya, jenama kereta juga memainkan peranan peribadi pemiliknya...

So... lu orang dalam golongan mana...????

BMW: Brings Me Women.
Gua punya warna hitam... selalu parking kat Taman Austin, JB. Sampai hari ni.. tak nampak pun mamat pekida yang nak belasah gua tuuuu... hahaha...!!!!

LEXUS: Luxury EXports to United States.
Dah macam kereta mainan pulak....

FIAT: Failure in Italian Automotive Technology.
Orang Malaysia jarang2 pakai brand nih....

FORD: For Only Romantic Drivers
Mat Jiwang suka aaarrr....

VOLVO: Very Odd Looking Vehicular Object.
Blogger Kerajaan Rakyat pakai yang ni laaa.... perghhhh...!!!

PORSCHE: Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything.
Pakai kereta nih ada lesen boleh belasah Pengawal Keselamatan beb....

KIA: Kills In Accidents
Waspada jelah.... ajal maut urusan Allah....

OPEL: Old People Enjoying Life
Orang dah pencen jer... boleh pakai kereta nih...

TOYOTA : The One You Only Trust, Always
Gua guna brand nih.... Alhamdulillah... setakat hari ini selamat....

PROTON: Power-window Rosak Oooh Tidaaaakkkk.... Ohhhh Noooooo... !!!!
.... errrrr...... Description:
 cid:11.3922862739@web120308.mail.ne1.yahoo.com

Gua bukannya nak kondem kereta nasional ilham Mamak Mahatet.... tetapi itulah kenyataan dan hakikat produk keluaran PROTON. Harga mahal kualiti macam hampessss.... wa cakap luuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP