IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anwar Ibrahim Si Celaka Besar...!!!!

>> Monday, April 30, 2012

Gua... ulang dan ulang dan ulang.. dan ulang berkali-kali... video klip ini.

Jika ada yang nak mengutuk gua kerana mencelakakan idola lu orang si anwar ibrahim nih... itu lu orang punya pasal... kerana ini bukanlah kali pertama gua kutuk mangkuk ayun tuuu...!!!!

Bagi yang tak tau prinsip gua dalam berblogging nih... ni gua nak kasi tau, gua blogging bukan kerana taksub kepada pemimpin atau parti politik tertentu, gua berblog kerana mahukan perubahan kepada kerajaan malaysia.

Buat masa ini gua berjuang atas kapasiti Pakatan Rakyat dan tidak mewakili mana2 parti pembangkang. Gua masih ahli umno yang sah dulunya Bahagian Lembah Pantai dan kini dah bertukar ke Parlimen Shah Alam.

Gua berjuang atas medium blog nyamuk ini kerana ingin melihat Malaysia terlepas daripada regim makhluk2 kepimpinan anak beranak dan keturunan diorang memerintah Malaysia seperti keluarga Razak, keluarga Onn dan keluarga Mahatet.

Gua menyampah dengan kepimpinan umno yang gila kuasa, mengaut hasil negara demi keluarga, kroni dan suku sakat diorang, pembaziran wang negara yang tak henggat akhirat dan macam2 korupsi dalam pimpinan umno/barisan nasional.

Sebenarnya, banyak lagi faktor yang buat gua menyampah dengan umno nih..., terutamanya apabila umno sudah menjadi "United Mamak Naina Organisations".... diorang dah tak perjuangkan bangsa melayu lagi... apatah lagi perjuangkan agama Allah memang jauh sama sekali, diorang hanya perjuangkan tembolok masing2 jer...., so gua tak mau masuk neraka bersama puak2 jahiliyah umno aka umporno... nauzubillah... beb...!!!!

Tetapi kenapa gua pilih dan sokong PAS...???
Sebenarnya gua belum jadi ahli PAS pun.... hahaha..., seperti yang gua katakan sebelum2 ini, jika berkawan dengan orang PAS sedikit sebanyak kenal juga dengan tangga masjid, jika berkawan dengan orang2 umno... azan berkumandang di masjid, diorang masih boleh lagi pekena teh tarik... itulah bezanya.

Lagipun sebelum2 ini gua dah ceritakan zaman jahiliyah gua macamana dolu-dolu...., dan sebab itulah juga gua kenal sangat dengan perangai puak2 umporno nih...., alhamdulillah semenjak bercampur gaul dengan puak2 PAS... dapat jugak gua menunaikan umrah... kembali kepada ajaran Islam yang sebenar-benarnya yang dibawa oleh Rasulullah SAW. Bukan Islam Sekular daripada umporno seperti yang diamalkan oleh Rosmah Mansur dan bininya Najib Razak...

Nak kata gua tak pernah belasah PAS, PAS pun kena belasah kerana dalam pimpinan PAS pun banyak hanturaya beb... cuma jumlahnya kecil jika dibandingkan dengan mudarat besar seperti umporno... hahahaha....

Nak kata gua tak pernah belasah PKR dalam blog nih..., PKR pun gua belasah hingga bergaduh dengan blogger fanatik PKR... hahaha... sampai istihar perang nuklear wa cakap luuuu.... hahahaha...!!!!

Tapi kali ini, gua ingin mendesak pimpinan BERSIH 3.0 supaya mengambil tindakan dan siasat si malaun haramjadah Anwar Ibrahim berdasarkan video klip tersebut dan dakwaan yang dilontarkan dari Blog Amenoworld.

Dari bahasa Isyarat antara si celaka tu dengan gundik dia dapat di rungkaikan malaun itu juga adalah salah satu faktor terjadinya huru hara dalam Perhimpunan Aman tersebut... dan dia juga adalah Agen Provokasi yang sepatutnya di ambil tindakan juga oleh Pimpinan Bersih.

Walau apapun yang terjadi kepada si bangsat Anwar Ibrahim tu... gua apa peduli, kerana perjuangan untuk merubah Kerajaan Malaysia sekarang ini bukannya perjuangan peribadi dia, hal peribadi dia gua tak ambik pot sangat... pi mampuih la kat dia.

Semua ini adalah perjuangan untuk rakyat Malaysia, perjuangan untuk menghumbankan Kerajaaan Barisan Nasional ke Laut China Selatan, Perjuangan Demi Anak Cucu dan Generasi Kita dan sudah semestinya....!!!!

ABU... ABU.... ABU.... , sebabnya gua tau Anwar Ibrahim bukanlah bakal PM Malaysia jika BN kalah.... hahahaha...., yang penting humban BN dan umno terlebih dahulu dalam Pilihanraya Umum nanti... Adiosssss.....


Nota: Jangan tanya gua sokong siapa... gua sokong parti mana??? Apakah dengan video klip tersebut gua akan berpaling tadah dari perjuangan menumbangkan BN/umporno....????

Ohhhh.... tidak sama sekali....,
Gua hanya sokong Pakatan Rakyat merampas Putrajaya dan menjadi Kerajaan Persekutuan. Gua sokong BERSIH 3.0 dan mendesak Mangkuk2 SPR Haramjadah Anjing umporno tu letak jawatan.

Bagi gua Parti Politik hanyalah sebagai wadah menuju ke Putrajaya sahaja, selepas itu kita cerita lain pulak...!!!!

Kesimpulannya :
Polis, SPR dan pelbagai lagi tetap menjadi Anjing Belaan umno
Kerajaan barisan nasional tetap sebagai kerajaaan yang KORUP dan ZALIM terhadap RAKYAT.
BERSIH tetap dengan Agenda Murninya bagi MemBersihkan Sistem dan Daftar Pilihanraya yang kotor. Dan ini adalah isu negara bukannya isu politik.
Anwar Ibrahim yang takda kena mengena dengan BERSIH mengambil kesempatan pergunakan BERSIH demi kepentingan politik dia.
Najib Razak.... tetap sebagai Perdana Menteri Pondan, Bodoh dan Bangang dalam mengendalikan Pemerintahan Negara.
Rakyat tetap menjadi mangsa mainan Ahli2 Politik rakus kuasa.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP