IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Wajah Sebenar Dajjal Tersebar Di Internet..!!!!

>> Wednesday, March 28, 2012


hahahaha..... muakakakakaa.... wakakaka.... hehehehe....!!!!! Inilah Dajjalnya.....

Inilah wajah Dajal yang sebenarnya beb...., tugas dajal ni bermula pada malam 8 March 2008, setelah Iblis bn tumbang di Selangor. Pada malam itu juga Dajal nih paling sibuk beb... calling sana calling sini.. kowtim sana kowtim sini... tapi segala usahanya hampehhhh... beb...

Dajal nih jaja ayat Quran sana sini kononnya dia Islamik..., banyak lagilah usaha2 Dajal nih nak memusnahkan PR dan menyeru kepada kemungkaran dengan bersekongkol dengan Bapak Iblis. Gua yakin ramai yang tahu rentetan keanjingan Dajal nih memporak-perandakan Selangor dan setiap kali PRK.

Tapi gua sedari awal lagi memang tak pernah percayakan pada Dajal nih... hahaha.. perkara yang paling terbaik dan gua bangga melakukannya adalah keluar daripada Masjid sebaik sahajaa mendengar suara Dajal nih memberi salam dari atas Mimbar untuk memberi Khutbah Jumaat.

Automatik gua bangun dan menuju ke kereta menghala ke Masjid terdekat. Pi mampus laaaa... dengan Dajal tuuuu... gua sesekali takan berimamkan dia... dah laaa.. munafik perangai tak senonoh mata duitan....

Aaaahhhh... banyak lagi kisah keburukkan Dajal nih... pemimpin2 PAS ramai yang tahu, tetapi dalam Islam mengajar supaya tidak mendedahkan aib makhluk lain berlebih-lebihan... so gua pun reserve jugak lahhhh... kalau ikutkan hati sebagaimana perangai dan sifat umporno mengaibkan orang... dah lama Dajal nih terlondeh beb..., tapi dah spesies muka Dajal nih tampal dengan kulit babi 44 inci.. mana dia tau malu beb... silap hari bulan kemaluan pun takda dah ni... pasal tu soal maruah dah tak jadi hal pada dia... hahahaha...

Lu orang ingat Dajal nih ada maruah ke.... hahahaa... bukannya macam sial lagi Dajal nih... dah memang sial pun... muka takda seri keimanan langsung...!!!!

Cuma gua nak berpesan di sini, berhati-hatilah kepada semua rakyat Malaysia dengan kedatangan Dajal nih.... selamatkan lahhhh... anak isteri lu orang dari kebangkaian Dajal laknat nih.... muakakakakaaaaa....

Yang Dajal ni pulak... kecik-kecik tak mau mampus dah tua melanyut menyusahkan makhluk bumi... dengan fitnah dan hasutan Lucius.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP