IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tau Takuttttt...!!!! Kesian Kak Mah...hahahaha....

>> Tuesday, March 13, 2012

Barisan hadapan. Perdana Menteri Malaysia Rosmah Mansor, YDP Agong dan Permaisuri Agong. Barisan belakang, Bodyguard yang menjaga keselamatan 3 orang kenamaan di hadapan
Gambar kat atas tuuu.... sejak semalam berlegar dalam merata blog. Rata-ratanya dok mengutuk fesyen sarung nangka yang di gayakan oleh Kak Mah gua... hahahaha...

Gua nampak punyalah tak adil dalam bab kutuk mengutuk nih...., kenapa lu orang benci sangat dengan Kak Mah tuuu... takan lu orang tak tau Kak Mah adalah pompuan melayu terakhir Malaysia paling glamouressss... di abad ini... kah..kah..kah....

Dia nak pakai fesyen baju menampakkan otot/muscle sekalipun itu dia punya pasal beb..., Kak Mah yang bergelar Hajjah setelah selesai urusan Haji Express tahun lepas tak tutup aurat kepala... itu dia punya pasal beb... lu orang bukannya satu kubur dengan Kak Mah nanti.... kubur masing2 maaaa....!!!!

Dalam gambar tu semua pakat balun Hajjah Kak Mah dengan fesyen sendat dan tak tutup aurat kepala, yang sebaris di barisan hadapan sebelah kanan sekali takda siapa pun nak balun.... hahahaha...

Apasal tak mau balun sekali beb... yang tu pun tak tutup aurat kepala jugak, hukum Fekah pun tak ikut... sama jer tarafnya dengan Hajjah Kak Mah... muakakakaka...., kebetulan pulak laki dia Ketua Agama Islam 1Malaysia beb...  tapi semua takut nak balun Permaisuri Agung tak pakai tudung sebab takut ada orang repot menghina Raja2... nanti kena tangkap masuk penjara setahun seperti hukuman menghina Hakim/Mahkamah...

Sedangkan hukuman menghina dan mengabaikan perintah Allah Swt takda siapa pun yang takut, lebih takutkan hukuman menghina Raja2.... hahahaha... oooppsss... sori gua terlupa Raja2 tu bayang2 Allah di mukabumi pasal tu tak boleh tegur kot.... hahahaha...
  
Mana Menteri Agama, mana Mashitah Bulu Kening, Mana para Alim Ulama, Mana Mufti Tok Peti, Mana Hasan Akidah, Mana lagi kaki pung pang pung pang yang selama ini melalak siang malam pasal Islam.... mana pi habis kesemuanya pejuang2 Islam.... mana... mana... mana... di mana lu orang semua....!!!!

Tu bini Agong tak tutup Aurat.... pi la tegur kalau berani.... hahahaha.... tau takut... kah...kah...kah....!!!!

Kepada YDP Agong Sultan Abdul Halim, Sultan negeri gua (Kedah), kalau terbaca blog cekai gua nih..., harap dapat membentuk dan menasihati Tuanku Permaisuri menutup Aurat Kepala... Kepimpinan Melalui Tauladan Tuanku..., jangan jadi macam Permaisuri Sultan2 dan Raja2 negeri lain. Contohi Sultan Mizan Terengganu... Islam di utamakan... 

Dan jangan jadi macam Perdana Menteri Kak Mah, dia memang ketegaq dari kecik lagi, memang dah tak boleh di bentuk lagi dahhhh.... hahahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP