IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perlembagaan Untuk Orang Bangang...!!!!

>> Monday, March 05, 2012

Ronda sana... Ronda sini... dalam alam cyber nih... gua terjumpa LEMBAGA di bawah ni.... hahahaha....!!!! Bila gua baca satu persatu... hahahaha... nampak sangat kebanyakan Melayu2 nih ramai yang mudah dibangangkan oleh umporno.... hahahaha...

Jom layannnnn......!!!!

PERLEMBAGAAN

FASAL 1 – Nama.
Pertubuhan ini dikenali dengan nama Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu atau UMNO (United Malays National Organisation)
hehehe... dalam Fasal 1 nih... nampak sangat pembohongannya... sepatutnya jadi PKMB, ini yang di namakan nak martabatkan bahasa melayu... awal-awal lagi dah kencing berdiri.... orang kampung dok nganga mulut tadah air kencing JUARA Penipu nih..., cuba tanya di Pulau Pinang... betul ke Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu atau Pertubuhan Kebangsaan Mamak Bersatu... muakakakakaaaaaa...!!!!
FASAL 2 – Cogankata UMNO - BERSATU – BERSETIA – BERKHIDMAT
Bersatu - Betul ke... Bersatu... hahahaha... asyik jatuh menjatuhkan sesama ahli dan pemimpinnya sampai sanggup berbunuhan dan berbomoh-bomohan.... muakakakaaa... Bersatu apa kejadahnya... menipu lagiiii...

Bersetia - Ini lagi satu... Bersetia kepada siapa yang paling banyak duit laaaa... Pemimpinnya Bersetia kepada Tauke dan Cukong Cina, manakala ahlinya pula Bersetia pada Pemimpin yang banyak tabur duit, sudah pasti ahlinya akan setia beb... sampai sanggup jadi samseng dan barua... hahahahaha... ahli umporno dah diperlakukan macam anjing atau lembu..., apa punya melayu jenis nih...!!!!

Berkhidmat - Adusssss... betul ke berkhidmat nih.... ada fulus ada khidmat... tadak fulus sori beb.... setiap khidmat mesti ada habuan..., soal khidmat secara ikhlas... takda dalam kamus puak2 penyangak nih...!!!!
FASAL 3 – Asas dan Tujuan
UMNO adalah sebuah parti politik yang berjuang mendukung cita-cita kebangsaan Melayu demi mengekalkan maruah dan martabat bangsa, agama dan negara.
3.1 Mempertahankan kemerdekaan dan kedaulatan negara.
(Pertahankan Kemerdekaan... gua no komen, sebab dah nak masuk 55 tahun dapat Kemerdekaan free tanpa perjuangan tumpahnya darah dari puak2 umporno yang pengecut nih... hahahaha..., bab Mempertahankan Kedaulatan negara.. yang ini gua cuak sikit pasal Pulau Batu Putih senang2 jer... dah tergadai pada Singapore... kata anak yatim "win-win situations"... hahahaha..., tanjong pagar pun dah lesap.. dan bakal lesap adalah Pulau Pisang pulak lepas nih... tengoklah PM mana pulak nak lelong Pulau tuuu... hahahaha...)
3.2 Mendukung dan mempertahankan Perlembagaan Negara, Perlembagaan Negeri-negeri dan Raja Berpelembagaan.
(Perlembagaan Negara - Rakyat dah kena kencing. Perlembagaan Neger-Negeri - Perak sebagai contoh senang2 jer... puak2 umporno nih menyeleweng..., Raja Berpelembagaan - hahahaha... yang ni mampuih pi laaa.. kat diorang... gua pun tak berminat... muakakakaaa...)
3.3 Menegak, mempertahan dan mengembangkan Islam, agama rasmi negara serta menghormati prinsip kebangsaan beragama.
(Yang ini gua nak bantai gelak jelah.... hahahaha... Menegakkan batang boleh laaaa.... hahahaha... Mempertahankan First Lady of Shopping satu kewajipan... hahahaha... Mengembangkan Islam... kena rujuk dengan Hasan Lucius Jati... muakakakaaaaaaaaa.....!!!!) Sembang jer....!!!! Pi perbodohkan budak tadika jelah...!!!!
3.4 Mempertahankan kedaulatan rakyat dan keadilan sosial dengan mengamalkan Sistem Pemerintahan Demokrasi Berparlimen serta memajukan ekonomi rakyat Melayu dan Bumiputera khasnya dan rakyat Malaysia amnya.
(Pertahankan kedaulatan rakyat...??? Yeaaa.. ke...??? Sistem Demokrasi ke... atau sistem Demokasi... hahahaha... part tak bleh blah kena kencing hidup2 ialah memajukan ekonomi rakyat melayu (Bumiputera)... hahahaha... dengan cara mengyonglap RM52 Billion saham Bumiputera yang hingga kini tiada jawapan dari Presiden umporno kemana wang tersebut LESAP....!!!!
3.5 Menjamin kedudukan Bahasa Kebangsaan (Bahasa Melayu) sebagai bahasa rasmi yang tunggal dan Kebudayaan Kebangsaan yang berteraskan Kebudayaan Melayu.
(Weiiii.... yang ini Perlembagaan umporno nih sudah bikin gua nak tercirit laaaaa.... lu orang rujuk balik Fasal 1 di atas.... hahahaha... "United" menatang apa dia tulis kat situ... hahahahaha... sah umporno nih "PEMBOHONG BESAR".. beb... nama parti sendiri pun tak melambangkan "Kemelayuan"nya... lagi mau temberang... hahahaha..!!!!)
3.6 Mewujudkan kerjasama antara kaum bagi melahirkan satu bangsa Malaysia yang kuat dan bersatu berasaskan kepada hak-hak Asasi Manusia dan Hak-Hak Istimewa Orang Melayu dan Bumiputera.
(Yang ini pun kencing kuat.., pemain isu perkauman paling kuat adalah puak2 umporno nilah... hahahaha... "Kerjasama antara kaum konon"... pundek lu orang laaaaa....!!!!

FASAL 4 – Jenis Ahli
4.1 : Ahli-ahli UMNO adalah dua jenis: (3 jenis sebenarnya... hahahah.. , iaitu Melayu, Mamak dan Pendatang Haram Tanpa Izin " - PATI - Indonesia, Bangladesh, India, Myanmar".. hahaha)
4.1.1 : Ahli Biasa (Ahli yang mudah dibangangkan oleh pemimpin yang gila kuasa)
4.1.2 : Ahli Bergabung (MCA, MIC dan banyak lagi.. tak terkecuali Persatuan Mamak (KIMMA dan Presma).. asal boleh jadi kuda tunggangan... hahahaha...
4.2 : Ahli Biasa ialah Warganegara Malaysia yang berbangsa Melayu atau Bumiputera yang berusia 18 tahun keatas. (Betul ke nih... Hartono MyKad Free dan kaum kerabatnya dari golongan Pendatang Haram (PATI) boleh jadi ahli umporno yeaaa... hahaha...)
4.3 : Ahli Bergabung ialah sebuah pertubuhan politik yang bersetuju berkerjasama dengan UMNO dan menerima syarat-syarat yang ditetapkan oleh Majlis Tertinggi.
(Yang ini sama dengan 4.1.2 di atas... Pelakon Cina Filem Lucah pun boleh bergabung dengan umporno nih... menjadi kuda dan di kudakan untuk tidur sekelambu sebantal)... hahahaha...

Sambungan hingga Fasal 32 lu orang baca kat sini, letih aaarrr... gua nak ulas bab PEMBOHONGAN umporno dalam Perlembagaan diorang sendiri... hahahaha...

Dalam Perlembagaan umporno tu ada tak puak2 melayu bangang yang buat draf Perlembagaan umporno nih sebut pasal Al-Quran dan Sunnah untuk menjadi ikutan melalui Perlembagaan mereka, atau tak pun Perlembagaan ini di draf oleh British sebelum bagi Merdeka Free pada umporno nih...

Patut laaa... diorang memekik terlolong martabatkan Islam kononnya... tapi bukannya Islam yang di bawa oleh Rasulullah... diorang hanya Martabatkan Islam BAKA... Islam Keturunan jer... patut laaaa... jadi haprak sepanjang masa..., tak caya cuba tanya Rosmah Mansor... dengan Mamak Mahatet... hahahaha...

Kepada sesiapa yang baru nak berkecimpung dalam umporno..., dan baru bercadang nak isi borang, lu orang perhatikan dan baca betul2 Perlembagaan PENIPU tu... sebelum lu orang TERTIPU... yuran 2 hengget tu pun duit jugak beb.... hahahaha... sayangilah 2 hengget lu orang daripada diberikan kepada Pertubuhan Melayu Penipu nih... lebih baik lu orang sedekahkan dalam tabung masjid hari Jumaat nanti... hahahahaha...

Kepada yang selama ini menjadi barua umporno... lu orang baca balik Perlembagaan tuuuu... betul ke tidak... itupun kalau lu orang mengaku sebagai Melayu Islam... kalau lu orang spesies Melayu Murtad, Melayu Kapiaq dalam umporno tu... lantak pi kat lu orang laaaaa... peduli apa gua.... muakakakakakaaaaaaa...!!!!!!!!!!

Mana taknya... kalau dah kaki rasuah.. boleh mengaku Islam ke...???
Kalau dah kaki dangdut, berdansa sambil togok arak... boleh mengaku Islam ke...???
Kalau dah langgar hukum dan perintah Allah... boleh mengaku Islam ke...???
Kalau dah menipu, seleweng duit rakyat/kerajaan... boleh mengaku Islam ke...???
Kalau dah menghalalkan Judi... boleh mengaku Islam ke...???

Sebagai Manusia yang mengaku beragama Islam dan tak kira apa bangsa sekalipun asalkan ianya Yakin dan Patuh pada Islam, mereka tak akan buat dan bersubahat dengan semua perkara yang ada dalam Pertubuhan Melayu hipokrit tuuuu...  sendiri mau ingat laaaaa... apa yang takda dalam umporno... macam2 adaaaaa..... wa cakap luuuuu.... muakakakakaaaaa....

Orang Islam tak akan buat semua benda dan perkara Keji dan Jijik seperti yang berlaku dalam Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu untuk jadi BANGANG.... hahahahahahaaaaa....

Gambar hasil rembatan dari blog Bancuh.

Menepati Perlembagaan atau Tidak... hahahaha..., Jom tolak umporno... tumbangkan barisan nasional.... buat selama-lamanya.... !!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP